10 / 3 779

Nový IGNIS dává víc, než čekáte

28.4.2017 |  Štítky: Suzuki | SUV

Nedávno jsme informovali o novince v modelové nabídce značky Suzuki. Ignis je v těchto dnech již realitou u všech dealerů Suzuki.
Nový Ignis upoutá svým designem a ohromí řadou věcí, které byste v této kategorii neočekávali.

AllGripp Auto - inteligentní 4x4
Nový Ignis může být vybaven inteligentním pohonem 4×4 v provedení AllGrip Auto, které samočinně připojuje pohon zadních kol vždy, když dojde k prokluzu předních. Jedná se o úsporný a maximálně efektivní systém, nevyžadující žádný zásah od řidiče, zajišťující potřebnou trakci a bezpečné ovládání na libovolném typu povrchu a v každém ročním období. Se světlou výškou 180 mm konkuruje Ignis daleko větším SUV, a tak se s ním můžete neohroženě vydat i do náročnějšího terénu.

DualJet 1.2 jezdí za 4,6l / 100 km
Pohon Ignisu zajišťuje nový zážehový čtyřválec 1.2 DUALJET vyznačující se špičkovými parametry a současně nízkou spotřebou paliva. Maximální výkon dosahuje 66 kW, točivý moment vrcholí hodnotou 120 N.m a kombinovaná spotřeba činí pouhých 4,6 l/100 km. Za mimořádnou hospodárností pohonné jednotky je vysoký kompresní poměr 12,5 : 1 a technologie zdvojeného vstřikování DUALJET, kdy do sacího potrubí každého válce dávkují palivo jemněji a efektivněji rozprášené dva paralelní vstřikovače s menším průměrem trysky. Motor má proměnné časování sacích i výfukových ventilů. Nový crossover Suzuki Ignis je nabízen s pětistupňovou manuální převodovkou.

Dual Camera Brake Support (DCBS)
Výrazným bezpečnostním prvkem nového Ignisu je stereokamera za čelním sklem, která podobně jako pár lidských očí rozpozná značení jízdních pruhů nebo různorodé objekty a jejich vzdálenost od vozidla. Na základě velikosti a tvaru zaznamenaného objektu dokáže systém rozpoznat, zda se jedná o chodce, nebo jiné vozidlo.

Detekce překážky a automatické brzdění
Pokud hrozí riziko střetu s objektem před Ignisem, systém DCBS dokáže předejít kolizi, případně zmírnit její následky nejdříve varováním řidiče a následně pomocí automatického brzdění.

Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu
Pokud vozidlo jede rychlostí vyšší než přibližně 60 km/h a začne opouštět jízdní pruh bez aktivované směrovky, systém DCBS na tuto skutečnost řidiče upozorní vibrací volantu a rozsvícením kontrolky na přístrojovém panelu.

Systém sledování únavy řidiče
Pokud vozidlo jede rychlostí vyšší než přibližně 60 km/h a kličkuje ze strany na stranu v jízdním pruhu, systém DCBS řidiče upozorní na únavu nebo ztrátu koncentrace akustickým signálem a varováním na přístrojovém panelu.

Asistent rozjezdu do kopce (HHC - Hill Hold Control)
Funkce Hill Hold Control zabraňuje couvnutí vozidla při rozjezdu do kopce. Asistent udržuje auto zabrzděné po dobu přibližně dvou sekund, kdy má řidič čas přesunout nohu z brzdového pedálu na plynový.

Asistent sjíždění svahu (HDC - Hill Descent Control)
Při strmém klesání, když vozidlo vyhodnotí brzdění motorem jako nedostatečně účinné, se automaticky aktivují brzdy. To řidiči pomáhá bezpečně udržovat rychlost, aniž by se dotkl brzdového pedálu, a umožňuje plně se soustředit na řízení.

Každodenní praktičnost
Nový Ignis Vám přináší prostorný interiér a dostatečně velký zavazadlový prostor pro pocit svobody. Nadstandardní světlá výška posunula celý interiér výše. Řidič tak získal vynikající výhled a celá posádka snadnější vystupování a nastupování. Posuvná zadní sedadla zvyšují variabilitu uspořádání interiéru a zvětšují zavazadelník. Dotykový multimediální systém s navigací umístěný ve středu palubní desky je příkladem nejmodernějších technologií. Pro snadnější ovládání s Vámi komunikuje v českém jazyce. Displej zobrazuje také obraz zpětné kamery a můžete na něm ovládat i aplikace ze svého telefonu připojeného pomocí Bluetooth® nebo USB kabelu.

Poznámka redakce: pokud jste fanouškem auto moto novinek, prohlédněte si nový online magazín Nové automobily v ČR.

 

 

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků