10 / 960

Julia nebo Giulia - dvě podoby stejných emocí - nadšení a fascinace

13.11.2016 |  Štítky: Alfa Romeo

Nová kapitola v historii Alfy Romeo
Nová Giulia je velmi povedený prémiový vůz, který vyniká kultovním italským designem a nejmodernějšími technologiemi. Design nové Giulie je 100% čistý a bez výstřelků. Je velmi osobitý a vyznačuje se typickými rysy značky: ikonickou maskou ve tvaru trojlístku a agresivním designem kapoty a boků s výraznými blatníky. Rozsáhlé využití uhlíkového kompozitu pro střechu, kapotu, zadní spoiler nebo boční prahové nástavce propůjčuje tomuto vozu závodního ducha. Unikátní architekturu vozu tvoří pohon zadních kol, kokpit posunutý co nejvíce dozadu, dlouhá přední kapota a široká maska chladiče.

Bezpečí a pohodlí
Nová Giulia kombinuje ryzí požitek z jízdy a bezpečnostní systémy pro navození maximálního pocitu bezpečí a pohodlí řidiče i ostatních cestujících. Standardem všech verzí jsou systém varování před čelním nárazem (FCW) s autonomním nouzovým brzděním (AEB) a funkcí detekce chodců, sledování jízdních pruhů (LDW) a tempomat s omezovačem rychlosti.
Nabídku bezpečnostních prvků doplňují monitoring mrtvého úhlu (BSM) s detekcí křížení dráhy za vozidlem a zadní couvací kamera s dynamickým naváděním.
Tím ale výčet bezpečnostních prvků nekončí. U nové Giulie se ve světové premiéře představuje nový integrovaný brzdový systém (IBS), který zaručuje snížení vibrací v brzdovém pedálu a okamžitou odezvu. IBS zajišťuje rekordně krátkou brzdnou dráhu: ze stokilometrové rychlosti vůz zastaví na pouhých 38,5 metrech.
Navíc se Giulia může pochlubit ziskem maximálního hodnocení Euro NCAP, přičemž v ochraně dospělého cestujícího dosáhla vynikajícího skóre 98 %.

Infotelematika
Nová Giulia využívá zcela novou generaci infotelematického systému s 6,5palcovým displejem s vysokým rozlišením, rozhraním Bluetooth, vstupem USB a ovládáním na volantu.
K obsluze systému slouží intuitivní otočný ovladač Rotary Pad. Na přání lze vůz vybavit špičkovým infotelematickým systémem 8.8“ Connect 3D Nav s digitálním tunerem DAB a 7palcovým barevným TFT displejem mezi kontrolními ukazateli.
Pokud jste fanouškem maximálního zážitku z hudby při jízdě autem, máme pro vás dobrou zprávu. Nejnovější Alfu Romeo si můžete vylepšit o špičkový audio systém Sound Theatre, který přispívá k potěšení z jízdy 10 reproduktory včetně subwooferu.

Srdce nových emocí
Nová Giulia má na výběr ze dvou motorů, oba přeplňované a celohliníkové.
Zážehový motor 2.0 nabízí výkon 200 k a 8stupňovou automatickou převodovku. Vznětový motor 2.2 se vyznačuje výkonem 150 nebo 180 k a v obou případech nabízí volbu mezi manuální šestistupňovou nebo automatickou osmistupňovou převodovkou.

Potěšení z jízdy
Velmi atraktivní model Giulia je symbolem návratu k pohonu zadních kol v kombinaci s přesným a přímým řízením. Kokpit je posunutý co nejblíže zadním poháněným kolům a vyvažuje vpředu umístěný celohliníkový motor a karbonový hnací hřídel. A výsledek? Veškerá síla se přenáší na silnici při optimálním rozložení hmotnosti na nápravy. Jinými slovy, dynamickou a sportovní jízdu s novým modelem Alba Romeo Giulia si skutečně užijete!

Poznámka redakce: pokud jste fanouškem auto moto novinek, prohlédněte si nový online magazín Nové automobily v ČR.

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 27 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků