10 / 960

Špičkoví fotbalisté Manchesteru City závodili ve voze NISSAN Juke NISMO RS

14.4.2016 |  Štítky: Nissan | RS

VIDEO: Nissan Juke NISMO RS

Výměna práce snů

Koncept výměny práce inspirovala studie od společnosti Censuswide zadaná společností Nissan, která zjistila, že každý pátý (22 %) z devíti až třináctiletých1 chlapců si myslí, že absolutně nejvysněnější prací je stát se profesionálním fotbalistou.

Každý šestý (16 %) z devíti až třináctiletých chlapců je přesvědčen, že být fotbalistou je nejvíce vzrušující kariéra, která u mladých chlapců v hlasování s přehledem vede. A přes čtvrtina (26 %) z nich označila povolání fotbalisty za tu nejúžasnější práci na světě.

Mládež očividně sní i o tom, že bude následovat kroky řidičů sportovních vozů z Nissan GT Academy. Vždyť 64 % z 1 000 respondentů zdůraznilo, že „naučit se řídit“ je nejúžasnější milník jejich budoucnosti, přičemž povolání závodního jezdce zaujalo u mladých chlapců na žebříčku nejúžasnějších zaměstnání druhé místo (19 %).

Jean-Pierre Diernaz, viceprezident společnosti Nissan Europe pro marketing, uvedl: „Vzrušení je středobodem všeho, co děláme. Jsme odhodláni a zaměřujeme se na to, aby inovace a zážitky byly dostupné každému – ať už fotbalovým fanouškům nebo nadějným závodním jezdcům – tím, že děláme velké pokroky v oblasti výzkumu, technologií a konstrukce, díky kterým Nissan směřuje k vzrušující budoucnosti.“

Nissan také zkoumal, co přináší vzrušení dospělým Evropanům – a na přední příčce průzkumu, který byl součástí Indexu vzrušení Nissan, se umístil fotbal. Nissan se za účelem tohoto průzkumu spojil s odborníky na sportovní vědy z univerzity v Loughborough a snažil se vypátrat a pochopit, co za fotbalovým vzrušením stojí.

Studie** více než 5 000 Evropanů ze Spojeného království, Francie, Španělska, Německa a Itálie zjistila, že dospělé baví sledování fotbalu mnohem více, než jakákoli jiná zábava. Více než polovina (55 %) prozradila, že sledování fotbalu považuje za okamžik nebo činnost, která jí každý týden či měsíc přináší největší vzrušení.

Dospělí Evropané se shodují na tom, že jejich nejoblíbenější fotbalový klub jim poskytuje více vzrušení než práce. Když byli respondenti požádáni, aby uvedli dva nejvíce vzrušující aspekty v životě, každý čtvrtý (24 %) zvolil svůj oblíbený fotbalový klub. Oproti tomu jen každý pátý (18 %) uvedl svou stávající práci. 

1 Celková velikost výzkumného vzorku: 1000; Zkoumaný vzorek: děti ve věku 9–13 letPrůzkum probíhal ve dnech 4.– 6. dubna 2016 

** Průzkum provedený s více než 5 000 evropskými spotřebiteli institutem Norstat Ltd. na objednávku společnosti Nissan Europe v únoru 2016 (ve Spojeném království, Německu, Francii, Itálii a Španělsku).

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 27 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků