10 / 4 089

Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

13.2.2018 |  Štítky: Citroën | Opel | Peugeot



Přichází proto se třemi modely nové generace určenými pro velmi rozmanité typy zákazníků, které značka oslovuje.Nabídka odpovídá jedinečnému vývojovému programu, jehož cílem je zvýšit efektivitu investic a zdrojů určených pro vývoj automobilů a splnit tak očekávání a potřeby zákazníků. Pro tyto vozy byla vytvořena zcela nová platforma, která má posílit jejich referenční pozici v segmentu víceúčelových vozů z hlediska efektivity, ovladatelnosti, komfortu a bezpečnosti.Tyto nové modely, vyvinuté na základě platformy EMP2, budou vybaveny motory a podpůrnými prvky řízení nejnovější generace.

Na zákazníky tak čeká nejkomplexnější nabídka s nejlepší úrovní prostornosti, modularity a objemu zavazadlového prostoru na trhu. Pro zajištění maximálního pokrytí potřeb uživatelů budou vozy nabízeny ve dvou délkách, z nichž každá bude k dispozici v pěti a sedmimístné verzi.Pro design exteriéru těchto nových modelů je typická silueta s vyváženými dynamickými proporcemi, a to díky vysoké krátké kapotě, která přináší moderní vzhled, kompaktnost, robustnost a bezpečnost a zároveň využívá stylové principy specifické pro každou z uvedených značek.Vozy se odlišují rovněž styly interiérů, které odpovídají jednotlivým značkám.Nové modely jednotlivé značky představí v nadcházejících dnech.Automobily všech čtyř značek se budou vyrábět v továrnách ve španělském městě Vigo a v Mangualde v Portugalsku.

Aby bylo možné vyhovět obchodním ambicím této nové nabídky, vznikne v následujících měsících čtvrtá pracovní směna ve Vigu a třetí v Mangualde. Obě továrny spadající do výrobní divize Pyreneje, která splňuje nejvyšší výkonnostní kritéria skupiny PSA, prošly výraznou transformací. Díky tomu zde mohla být spuštěna výroba těchto nových modelů v požadovaném množství a kvalitě.Automatické ukládání do lisovacích linek, geometrické řízení kvality umělým zobrazováním, kolaborativní roboti (koboti) nebo systém Full Kitting s distribucí prostřednictvím SGV (self-guided vehicles) ...

Všemi těmito inovacemi vstupují obě továrny do éry „Továrna 4.0“.Osobní verze vozů doplní během několika příštích měsíců verze užitkové.Ředitel pro programy a strategie Olivier Bourges při této příležitosti prohlásil: „S touto novou konkurenční nabídkou předkládáme našim zákazníkům z řad soukromé klientely novou generaci víceúčelových vozů, která přináší nový styl a funkce. Jde rovněž o konkrétní zhmotnění našeho plánu Push to Pass: modely, které dnes nabízíme, vycházejí ze stejného základu, ale jsou vzájemně velmi odlišné a zcela odpovídají principům každé ze značek.“

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků