10 / 3 810

Hyundai představil koncepční elektromobil „Prophecy“

3.3.2020 |  Štítky: Hyundai | elektrický pohon | elektromobily

Společnost Hyundai odhalila svůj nový koncepční elektromobil „Prophecy“ a ukázala klíčové prvky jeho designu spolu s jeho vyspělou konstrukcí.

 

Studie „Prophecy“ s nadčasovým designem klasických automobilů je inspirována designérskou filozofií „smyslné sportovnosti“ a ztělesňuje „optimistický futurismus“, který se zaměřuje na emocionální spojení mezi lidmi a automobily, a to udržováním rovnováhy mezi přírodou a vyspělou technikou i mezi emocemi a praktičností.

Webová prezentace se zabývá také elektrifikační strategií společnosti Hyundai. Diskuse se zúčastnili tři členové nejvyššího vedení: Thomas Schemera, vedoucí produktové divize společnosti Hyundai Motor Group; Luc Donckerwolke, šéfdesignér společnosti Hyundai Motor Group; a Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt.

Hyundai Motor Group rozšiřuje svou produktovou řadu, která bude zahrnovat 44 elektrifikovaných vozidel. Jen samotná společnost Hyundai Motor Company plánuje do roku 2025 investovat téměř 50 miliard eur do výzkumu a vývoje budoucích technologií. Prognózy počítají s tím, že se do roku 2025 bude prodávat více než 670 000 elektromobilů Hyundai ročně, jak s technikou napájení z akumulátorů, tak i s palivovými články. Hyundai bude díky tomu mezi třemi největšími dodavateli elektromobilů na celém světě. V Evropě bude do konce roku 2020 elektrifikováno více než 75 procent produktové řady. Hyundai hodlá v letošním roce dodat evropským zákazníkům téměř 80 000 vozidel s nulovými emisemi.

Prophecy definuje zářivou budoucnost pro design značky Hyundai

Prophecy stanovuje v segmentu elektromobilů nová měřítka. Prodloužený rozvor a charakteristické kratší převisy elektromobilové platformy propůjčují studii Prophecy ikonickou siluetu s dokonalými proporcemi. Výsledkem je nová konstrukce elektricky poháněného vozu. Jeho karoserie je definována naprosto čistými plochami a přirozenými křivkami v kombinaci s estetickou vyvážeností a funkčností.

Exteriér studie Prophecy zaujme čistým a jednoduchým obloukem charakterové linie, která prochází od přídě k zádi. Progresivní pixelový systém osvětlení je integrován do světlometů, koncových svítilen a spoileru. Prophecy tak přebírá stylistické prvky prezentované studií Hyundai 45.

Rovněž design interiéru studie Prophecy využívá přednosti nabízené elektrickou platformou značky Hyundai, kterou sdílí s koncepčním vozem Hyundai 45. Zásadním prvkem je joystickový systém řízení, který poskytuje větší vnitřní prostor a cestujícím nabízí mnohem lepší výhled z vozu spolu s vylepšenou ergonomií sezení. Atmosféru uvnitř vozu Prophecy nepřetržitě osvěžuje integrovaná technologie čištění vzduchu.

 

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků