10 / 963

Bilance prodeje nových vozů v roce 2014 a plány na rok 2015

1.12.2014

2014

AUTOSYSTEM vstoupil do fáze výhradního zaměření na zprostředkování prodeje nových, předváděcích a zánovních automobilů.

Na rozdíl od jiných internetových platforem a inzertních webů, začal vytvářet a splňovat odpovídající a požadované podmínky pro nabídku a prodej nových vozů ve spolupráci s významnými prodejci a dealery v ČR.

Zvyšování efektivity prodeje automobilů podpořil třetí rok rozvoje řídící a kontrolní aplikace AUTOKLIENT.

Byla zahájena spolupráce s další aplikací AUTO-LINK, která jako jediná v ČR zajišťuje správný přenos dat, parametrů a výbav u nových a zánovních automobilů.

Byly tak na jediném internetovém portále AUTOSYSTEM vytvořeny podmínky pro splnění všech zákonných podmínek pro nabídku nových vozů, kromě jiného v souladu s ustanoveními nového Občanského zákoníku a především tak byl zahájen proces, který usnadní prodejcům a dealerům využívajících služeb AUTOSYSTEM správu, nabídku a export automobilů.

V závěru roku byla aktivována nová verze AUTOSYSTEM, která na nových zařízeních přináší nejmodernější nástroje pro vyhledávání a zobrazování nabídky automobilů, včetně všech souvisejících funkcí systému.

AUTOSYSTEM se v průběhu roku stal synonymem pro prodej nových vozů v ČR a stal se tak jediným internetových portálem ČR, který se na tuto komoditu vozů vyhrazuje. Ukončením výstupů na klasických inzertních webech tak oddělil nové produkty vozů od dominujících nabídek a reklamy na ojeté automobily.

 

2015

AUTOSYSTEM = prodej nových vozů v ČR

S tímto podtextem bude AUTOSYSTEM působit na trhu automobilů v ČR.

Ve spolupráci s významnými dealery a prodejci nových automobilů bude vytvářet v prostředí internetu podmínky pro aplikaci standardů jejich prodeje z reálného prostředí. Cílem nebude vytvářet konkurenční prostředí, ale dokázat správně nabídnout maximum nových vozů dostupných v ČR koncovým zákazníkům tak, aby jejich poptávka byla průběžně uspokojována a nemuseli hledat alternativu v dovozech nebo v ojetých automobilech.

Aplikace standardů bude znamenat:

správné a originální parametry a výbavy vozů podle podmínek výrobce
nabídku a prezentaci vozů podle podmínek výrobce
správné postupy při vyřizování poptávek

Veškerá mediální podpora bude soustředěna na portál AUTOSYSTEM, jeho záměr a obsah.

AUTO-LINK postupně zabezpečí správu a přenosy vozů v předepsaných konfiguracích.

AUTOKLIENT zajistí partnerům správné postupy při vyřizování poptávek, komunikaci se zákazníky, evidenci potenciálu a vyhodnocování zdrojů poptávek. Aktivovány budou dvě nové části aplikace – akviziční a poprodejní.

Do konce roku 2015 se budou na AUTOSYSTEM.cz nabízet výhradně nové a krátkodobě jeté automobily oblíbených značek (FORD, ŠKODA, KIA, VW, PEUGEOT, RENAULT, HYUNDAI, OPEL, NISSAN, CITROEN, FIAT, BMW, VOLVO, MAZDA, AUDI, MERCEDES, SUZUKI, SUBARU, CHEVROLET, DACIA) z portfolia partnerů a klientů podle zmíněných standardů.

AUTOSYSTEM tak bude jediným prostředím, které bude garantovat obsah nabídky v souladu se zákonem, obecnými předpisy, podmínkami a v souladu s podmínkami výrobců.

Zvýší se tím prestiž a efektivita nabídky nejen prodejců, ale i dalších partnerů, využívajících AUTOSYSTEM k reklamě svých firem a produktů v oblasti „auto“ (servis, náhradní díly, leasing, pojištění, zabezpečení vozidel, čerpací stanice, autodoplňky, …).

Váš tým AUTOSYSTEM.CZ

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 27 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků