10 / 4 120 další
Bilance prodeje nových vozů v roce 2014 a plány na rok 2015
Novinky > Bilance prodeje nových vozů v roce 2014 a plány na rok 2015
Vážení obchodní přátelé,
rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za spolupráci v uplynulém roce a dovolujeme si provést stručnou bilanci aktivit, které se nám v něm podařily a které plánujeme do nového roku 2015.
2014
AUTOSYSTEM vstoupil do fáze výhradního zaměření na zprostředkování prodeje nových, předváděcích a zánovních automobilů.
Na rozdíl od jiných internetových platforem a inzertních webů, začal vytvářet a splňovat odpovídající a požadované podmínky pro nabídku a prodej nových vozů ve spolupráci s významnými prodejci a dealery v ČR.
Zvyšování efektivity prodeje automobilů podpořil třetí rok rozvoje řídící a kontrolní aplikace AUTOKLIENT.
Byla zahájena spolupráce s další aplikací AUTO-LINK, která jako jediná v ČR zajišťuje správný přenos dat, parametrů a výbav u nových a zánovních automobilů.
Byly tak na jediném internetovém portále AUTOSYSTEM vytvořeny podmínky pro splnění všech zákonných podmínek pro nabídku nových vozů, kromě jiného v souladu s ustanoveními nového Občanského zákoníku a především tak byl zahájen proces, který usnadní prodejcům a dealerům využívajících služeb AUTOSYSTEM správu, nabídku a export automobilů.
V závěru roku byla aktivována nová verze AUTOSYSTEM, která na nových zařízeních přináší nejmodernější nástroje pro vyhledávání a zobrazování nabídky automobilů, včetně všech souvisejících funkcí systému.
AUTOSYSTEM se v průběhu roku stal synonymem pro prodej nových vozů v ČR a stal se tak jediným internetových portálem ČR, který se na tuto komoditu vozů vyhrazuje. Ukončením výstupů na klasických inzertních webech tak oddělil nové produkty vozů od dominujících nabídek a reklamy na ojeté automobily.
2015
AUTOSYSTEM = prodej nových vozů v ČR
S tímto podtextem bude AUTOSYSTEM působit na trhu automobilů v ČR.
Ve spolupráci s významnými dealery a prodejci nových automobilů bude vytvářet v prostředí internetu podmínky pro aplikaci standardů jejich prodeje z reálného prostředí. Cílem nebude vytvářet konkurenční prostředí, ale dokázat správně nabídnout maximum nových vozů dostupných v ČR koncovým zákazníkům tak, aby jejich poptávka byla průběžně uspokojována a nemuseli hledat alternativu v dovozech nebo v ojetých automobilech.
Aplikace standardů bude znamenat:
správné a originální parametry a výbavy vozů podle podmínek výrobce
nabídku a prezentaci vozů podle podmínek výrobce
správné postupy při vyřizování poptávek
Veškerá mediální podpora bude soustředěna na portál AUTOSYSTEM, jeho záměr a obsah.
AUTO-LINK postupně zabezpečí správu a přenosy vozů v předepsaných konfiguracích.
AUTOKLIENT zajistí partnerům správné postupy při vyřizování poptávek, komunikaci se zákazníky, evidenci potenciálu a vyhodnocování zdrojů poptávek. Aktivovány budou dvě nové části aplikace – akviziční a poprodejní.
Do konce roku 2015 se budou na AUTOSYSTEM.cz nabízet výhradně nové a krátkodobě jeté automobily oblíbených značek (FORD, ŠKODA, KIA, VW, PEUGEOT, RENAULT, HYUNDAI, OPEL, NISSAN, CITROEN, FIAT, BMW, VOLVO, MAZDA, AUDI, MERCEDES, SUZUKI, SUBARU, CHEVROLET, DACIA) z portfolia partnerů a klientů podle zmíněných standardů.
AUTOSYSTEM tak bude jediným prostředím, které bude garantovat obsah nabídky v souladu se zákonem, obecnými předpisy, podmínkami a v souladu s podmínkami výrobců.
Zvýší se tím prestiž a efektivita nabídky nejen prodejců, ale i dalších partnerů, využívajících AUTOSYSTEM k reklamě svých firem a produktů v oblasti „auto“ (servis, náhradní díly, leasing, pojištění, zabezpečení vozidel, čerpací stanice, autodoplňky, …).
Váš tým AUTOSYSTEM.CZ