10 / 3 724

Atraktivní médium pro nové automobily

1.3.2016

„Zákazníci v naší zemi dávají přednost ojetým automobilům z finančních důvodů. Proto se stále tolik daří autobazarům. Poptávka směřuje právě k nim. Logicky proto český internet zaplavují nabídky ojetin, ať již na inzertních nebo jiných portálech. Přesto však poměr ojetých a nových automobilů v nabídce neodpovídá. Důvodem je jednak nezájem ze strany dealerů nabízet nové automobily v mase ojetých. Je to stejné, jako byste do autosalonu s novými vozy dali násobný počet ojetin. A jednak je to neschopnost portálů přenášet, nabízet a prezentovat data nových aut podle předpisů a pravidel výrobců značek a to jak z obsahového hlediska - parametry, výbavy, fotografie, tak z hlediska - strategie, cen a grafiky,“ říká Ing. Jiří Šochman, ředitel společnosti AutoSystem a.s.,

Pracovníci AutoSystem se již 15 let zabývají zprostředkováním prodeje nových automobilů. Od roku 2001 to bylo v rámci portálu AUTOMODUL.COM a po jeho transformaci na inzertní web v rámci portfolia MAFRA a.s., realizují tyto aktivity v rámci AUTOSYSTEM.CZ. Ten se stal postupně natolik atraktivním, že jej spolu s paralelními službami aktivně využívají významní dealeři nových vozů v ČR. Využívají možnosti nabízet nové a předváděcí automobily pomocí technologie AUTO-LINK, která zabezpečí správné zobrazování nabídky nejen na AUTOSYSTEM.CZ, ale i na dealerských stránkách a v systémech importéra. Další nepostradatelnou aplikací se pro prodejce nových vozů stal AUTOKLIENT, který spravuje a realizuje průběh vyřizování poptávek ze všech zdrojů. Dealer tak má dokonalý přehled o potenciálu a efektivitě své obchodní činnosti.
AUTOSYSTEM.CZ se stal přirozeným synonymem nových automobilů v ČR. V roce 2015 byla zahájena spolupráce přímo i se zástupci většiny automobilových značek zastoupených v České republice. Využívají jak aplikace AUTO-LINK pro správný přenos vozů, tak importérského modulu AUTOKLIENT pro správu obchodních případů. A současně využívají platformu vlastní nabídky automobilů AUTOSYSTEM pro svou reklamu, zpravodajství a kampaně.

„Od března 2016 měníme strukturu reklamních ploch a dalších nabídkových a prezentačních příležitostí, abychom byli schopni uspokojit rostoucí poptávku právě ze strany zastoupení automobilových značek. První multiplocha je určena pro aktuální kampaně importérů a průběžně se zaplňuje. Druhá multiplocha je již vyprodaná a je určena našim VIP dealerům. Třetí a čtvrtá multiplocha jsou připravené pro všechny naše prodejce a klienty z oblasti AUTO. Také tyto plochy jsou již dnes z větší části zadané. Prostor pro denní a průběžné zprávy nabízí část „Akce a slevy“ v obsahu AUTOSYSTEM a samostatný projekt AUTONEWSLETTER.CZ“, zdůvodňuje nárůst významu AUTOSYSTEM pan Šochman a doplňuje: „Chceme, aby se AUTOSYSTEM stal vyhledávaným místem, kde si budou moci zákazníci vybrat nový automobil z kompletní a obsahově správné nabídky. Obsahovou správnost již dnes garantujeme. Kompletní nabídka bude zahrnovat téměř všechny aktuálně dostupné nové a předváděcí skladové automobily v České republice. AUTOSYSTEM se tak postupně stává jediným místem, kde je možné takovou nabídku najít, navíc odděleně od ojetých vozů, tedy jako v reálném prostředí kamenných autosalonů a podle pravidel výrobců značek.“

„Nové automobily chceme více zpřístupnit všem potenciálním zákazníkům, u kterých o nákupu rozhoduje stav financí. Proto také od března zahájíme testování služby on-line Financování v rámci AUTOSYSTEM, kterou zajistí významný externí partner ve spolupráci s jednotlivými dealery. Zákazníci budou moci volit mezi klasickým leasingem nebo úvěrem. Nový vůz si budou také moci dlouhodobě najmout. Věřím, že tento projekt podpory prodeje nových automobilů bude nabízet vozy ve správném prostředí a za podmínek, aby každý zájemce o nový vůz, našel optimální výběr a řešení pro jeho pořízení“, dokončuje představení aktivit společnosti AutoSystem pan Šochman.
  
  
21.02.2016

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků