10 / 4 120 další
Volvo je jedna z nejrychleji rostoucích značek v Česku
Novinky > Volvo je jedna z nejrychleji rostoucích značek v Česku
Generální importér značky Volvo, společnost Volvo Car Czech Republic, s. r. o., navázal v dubnu na dosavadní růstovou linii a v prodeji přidává další procenta.
V období déletrvající stagnace na téměř celém českém trhu s osobními automobily pokračuje Volvo ve svém úspěšném tažení proti stávajícímu trendu. Jeho prodeje během měsíce dubna opět vzrostly, a to meziročně o 44 %, zatímco celý český trh obecně zaznamenal meziroční propad ve výši 6 %.
Celkové prodeje na domácím trhu s osobními vozy za období od začátku letošního roku klesly oproti stejnému období loňského roku o 10 %. Značka Volvo naopak v uvedeném čtyřměsíčním rozmezí navýšila prodeje v porovnání s lednem–dubnem 2018 o 30 %.
Za první čtyři měsíce roku 2019 je tak Volvo s uvedeným 30% nárůstem prodeje opět třetí nejrychleji rostoucí automobilovou značkou na českém trhu.
„Tento úspěch přičítám kompletně obměněné modelové řadě, jež se evidentně líbí, konzistentní obchodní strategii, která je zaměřena na dlouhodobý vztah s klientem, a dobré práci naší dealerské sítě,“ říká generální ředitelka Volvo Car Czech Republic, s. r. o., paní Šárka Heyna Fuchsová.
Tuzemská dealerská síť podporuje vzrůstající zájem českých motoristů o švédskou značku i průběžným přechodem na nový standard, nazvaný Volvo Personal Service. Ten nabízí podstatně rychlejší, efektivnější a pro klienty přehlednější způsob servisních prací, včetně vlastního osobního servisního technika a řady doplňkových služeb. Nejnověji prošli stavebními i personálními úpravami na tento revoluční program v pardubickém zastoupení Dekom Systém.
Mezi českými zákazníky je standardně nejvyšší zájem o vozy typu SUV. Nejúspěšnějším modelem zůstává všestranný střední crossover Volvo XC60. Jen o málo oblíbenější jsou i další dva zástupci SUV modelů značky – Volva XC90 a XC40.