10 / 4 103 další
Vize 2021: čtyři strategické pilíře růstu společnosti Hyundai Motor Europe
Novinky > Vize 2021: čtyři strategické pilíře růstu společnosti Hyundai Motor Europe
21.7.2017
„Definovali jsme čtyři strategické základní pilíře, každý z nich vychází z požadavků a očekávání našich zákazníků, tak abychom se do roku 2021 stali asijskou automobilovou jedničkou v Evropě," říká Thomas Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Naším cílem je zpřístupnit zákazníkům nejmodernější technologie a usnadnit jim tak život v oblasti mobility. Pokud jde o spokojenost zákazníků v oblasti prodeje a služeb, jsme už nyní evropskou jedničkou, ale nadále pracujeme na neustálém zlepšování,“ dodává Schmid.
DNA značky: i-modely jsou základem úspěchu společnosti Hyundai v Evropě
Základem úspěchu společnosti Hyundai Motor v Evropě a její pomyslnou DNA jsou modely řady „i“. V roce 2016 se na celkových prodejích podílely modely i10, i20, i30 a i40 z více jak 55 procent. Nová generace vozu i30 pak umožňuje zákazníkům mimo jiné i přístup k nejnovějším prvkům v oblasti bezpečnosti a konektivity.
Budoucí mobilita: Technologický a inovační přístup
Dnes je Hyundai Motor výrobcem automobilů, který nabízí nejširší spektrum pohonů. Do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických modelů, včetně pěti hybridů, čtyř plug-in hybridů, čtyř čistě elektrických vozů a jednoho modelu poháněného palivovým článkem. V souvislosti s dalšími investicemi do budoucích směrů mobility, jako jsou autonomní vozy, sdílení vozidel, konektivita a tzv. mobilita poslední míle, hodlá Hyundai Motor zpřístupnit technologie budoucnosti všem.
Dnes je Hyundai Motor výrobcem automobilů, který nabízí nejširší spektrum pohonů. Do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických modelů, včetně pěti hybridů, čtyř plug-in hybridů, čtyř čistě elektrických vozů a jednoho modelu poháněného palivovým článkem. V souvislosti s dalšími investicemi do budoucích směrů mobility, jako jsou autonomní vozy, sdílení vozidel, konektivita a tzv. mobilita poslední míle, hodlá Hyundai Motor zpřístupnit technologie budoucnosti všem.
Díky dalšímu rozšiřování řady SUV bude značka Hyundai pro nové zákazníky ještě atraktivnější. Silná pozice Hyundai v oblasti segmentu SUV se začala budovat prvním uvedením modelu Santa Fe na trh v roce 2001. Od té doby získala široká řada modelů SUV významný podíl na trhu s více než 1,4 miliony vozů prodanými v Evropě. Bestsellerem Hyundai v segmentu SUV je model Tucson. Od uvedení do provozu v roce 2015 se tento model stal nejrychleji prodávaným modelem Hyundai v Evropě s prodejem přes 250 000 kusů do poloviny roku 2017. S novým modelem Kona vstupuje automobilka v Evropě i na nejrychleji rostoucí segment B-SUV. V roce 2018 bude představena i jeho čistě elektrická verze.
Výkon a emoce: Hyundai N a motor sport
Když Hyundai Motor vstoupil v roce 2014 do seriálu WRC, rychle se stal jedním ze špičkových týmů. Zkušenosti z motoristického sportu se staly inspirací pro logo N, které symbolizuje hbitost v šikanách, i samotnou esenci vývoje vysokovýkonných vozů společnosti Hyundai Motor. Získané poznatky vedly nakonec k vývoji a nedávnému představení zcela nového vozu i30 N, prvního vysoce výkonného automobilu Hyundai.
Když Hyundai Motor vstoupil v roce 2014 do seriálu WRC, rychle se stal jedním ze špičkových týmů. Zkušenosti z motoristického sportu se staly inspirací pro logo N, které symbolizuje hbitost v šikanách, i samotnou esenci vývoje vysokovýkonných vozů společnosti Hyundai Motor. Získané poznatky vedly nakonec k vývoji a nedávnému představení zcela nového vozu i30 N, prvního vysoce výkonného automobilu Hyundai.