10 / 3 779

Vize 2021: čtyři strategické pilíře růstu společnosti Hyundai Motor Europe

21.7.2017 |  Štítky: Hyundai

 
„Definovali jsme čtyři strategické základní pilíře, každý z nich vychází z požadavků a očekávání našich zákazníků, tak abychom se do roku 2021 stali asijskou automobilovou jedničkou v Evropě," říká Thomas Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Naším cílem je zpřístupnit zákazníkům nejmodernější technologie a usnadnit jim tak život v oblasti mobility. Pokud jde o spokojenost zákazníků v oblasti prodeje a služeb, jsme už nyní evropskou jedničkou, ale nadále pracujeme na neustálém zlepšování,“ dodává Schmid.

DNA značky: i-modely jsou základem úspěchu společnosti Hyundai v Evropě
Základem úspěchu společnosti Hyundai Motor v Evropě a její pomyslnou DNA jsou modely řady „i“. V roce 2016 se na celkových prodejích podílely modely i10, i20, i30 a i40 z více jak 55 procent. Nová generace vozu i30 pak umožňuje zákazníkům mimo jiné i přístup k nejnovějším prvkům v oblasti bezpečnosti a konektivity.
 
Budoucí mobilita: Technologický a inovační přístup
Dnes je Hyundai Motor výrobcem automobilů, který nabízí nejširší spektrum pohonů. Do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických modelů, včetně pěti hybridů, čtyř plug-in hybridů, čtyř čistě elektrických vozů a jednoho modelu poháněného palivovým článkem. V souvislosti s dalšími investicemi do budoucích směrů mobility, jako jsou autonomní vozy, sdílení vozidel, konektivita a tzv. mobilita poslední míle, hodlá Hyundai Motor zpřístupnit technologie budoucnosti všem.
 
Díky dalšímu rozšiřování řady SUV bude značka Hyundai pro nové zákazníky ještě atraktivnější. Silná pozice Hyundai v oblasti segmentu SUV se začala budovat prvním uvedením modelu Santa Fe na trh v roce 2001. Od té doby získala široká řada modelů SUV významný podíl na trhu s více než 1,4 miliony vozů prodanými v Evropě. Bestsellerem Hyundai v segmentu SUV je model Tucson. Od uvedení do provozu v roce 2015 se tento model stal nejrychleji prodávaným modelem Hyundai v Evropě s prodejem přes 250 000 kusů do poloviny roku 2017. S novým modelem Kona vstupuje automobilka v Evropě i na nejrychleji rostoucí segment B-SUV. V roce 2018 bude představena i jeho čistě elektrická verze.
 
Výkon a emoce: Hyundai N a motor sport
Když Hyundai Motor vstoupil v roce 2014 do seriálu WRC, rychle se stal jedním ze špičkových týmů. Zkušenosti z motoristického sportu se staly inspirací pro logo N, které symbolizuje hbitost v šikanách, i samotnou esenci vývoje vysokovýkonných vozů společnosti Hyundai Motor. Získané poznatky vedly nakonec k vývoji a nedávnému představení zcela nového vozu i30 N, prvního vysoce výkonného automobilu Hyundai.
Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků