10 / 3 779

Opel výrazně posiluje svoji pozici v segmentu LCV vozů

11.5.2021 |  Štítky: Opel | užitkové vozy

Automobilka Opel zaznamenala během prvního čtvrtletí tohoto roku silný nárůst prodejů lehkých užitkových vozidel (LCV): Prodeje LCV modelů značky Opel v Evropě meziročně vzrostly o 26 % na 29 000 kusů.

Tržní podíl dosáhl 5,3 %. Podstatné je, že Opel v segment LCV rostl na svých nejdůležitějších trzích: Tržní podíl Opelu v segmentu LCV se na domácím německém trhu zvýšil až na 6,2 %, na trhu Velké Británie dokonce až na 9,8 %. 

V ČR Opel rostl v segment LCV ještě výrazněji: Za leden až březen se v ČR prodalo 181 užitkových vozů, což představuje meziroční nárůst o 36 % a tržní podíl Opelu v LCV segmentu se zvýšil ze 3,64 % na 4,21 %. A pozitivní trend zpečetil i následující duben, protože ze první čtyři měsíce Opel v ČR meziročně zvýšil prodeje dokonce o 48 %!

Jedním z důvodů posilování pozice Opelu v segmentu LCV je rychle postupující elektrifikace: Během prvního čtvrtletí se elektrická dodávka Opel Vivaro-e stala nejprodávanějším elektrickým (BEV) modelem svého segmentu v rámci celé Evropy. „Ještě do konce tohoto roku uvedeme elektřinou poháněné LCV modely Combo-e Van a Movano-e. Takto kompletně elektrifikované portfolio LCV vozů všech kategorií bude naší velkou konkurenční výhodou,” tvrdí Josef Šopík, šéf českého zastoupení značky Opel. 

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků