10 / 4 028 další
Nové vozy Škoda v prodeji
Novinky > Nové vozy Škoda v prodeji
Nové vozy ŠKODA Superb s větší dynamikou a možností pohonu všech kol na přání
Nové vozy Škoda se mohou pochlubit novou generací přeplňovaných motorů s přímým vstřikováním. Nabídka nejnovějších motorů se skládá ze čtyř benzínových agregátů TSI a tří naftových motorů TDI se vstřikováním common-rail. Všechny splňují emisní normy EU6. I pokud máte zájem o pohon všech kol, může vám být ŠKODA Superb k službám. Na výběr máte mezi dvěma benzinovými a dvěma naftovými motory.
Se zcela novou generací motorů založenou na platformě MQB je nová ŠKODA Superb ještě výkonnější, dynamičtější a úspornější. Kompaktní, lehké pohonné jednotky nabízejí výkon mezi 88 kW (120 k) a 206 kW (280 k) a jsou vybaveny technologií Start-stop a rekuperací energie z brzd.
Motory TDI v nových vozech Škoda Superb
Pokud jste fanouškem vozů Škoda a ročně najedete desítky tisíc kilometrů a nízká spotřeba je pro vás prioritou, představují motory TDI tu správnou cestu vpřed:
- Čtyřválcové naftové motory
- Přímé vstřikování paliva
- Turbodmychadlo s proměnnou geometrií lopatek
- DOHC, 4 ventily na válec
- Vyvažovací hřídele (2,0 TDI)
- Rozvody poháněné ozubeným řemenem
Motory TSI v nových vozech Škoda Superb
Motory TSI jsou zárukou vynikající dynamiky, vysokých výkonů a výjimečně tichého chodu:
- Čtyřválcové benzínové motory
- Přímé vstřikování paliva
- Turbodmychadlo s obtokovým ventilem
- DOHC, 4 ventily na válec
- Vyvažovací hřídele (1.8 TSI, 2.0 TSI)
- Rozvody poháněné ozubeným řemenem (1.4 TSI)
- Rozvody poháněné řetězem (1.8 TSI, 2.0 TSI)
Pohon všech kol u nové Škody Superb na přání
Nová ŠKODA Superb je na přání dodávána s nejnovější verzí mezinápravové spojky Haldex, systémem Haldex 5. Čtyři motory (1,4 TSI/110 kW, 2,0 TSI/206 kW, 2,0 TDI/110 kW a 2,0 TDI/140 kW) se montují i v kombinaci s nejmodernějším pohonem všech kol, který zaručuje optimální jízdní dynamiku, nejvyšší úroveň aktivní bezpečnosti a maximální úspornost. Rozdělení točivého momentu mezi všechny čtyři kola je automatické a vždy se přizpůsobuje jízdním podmínkám. Ideální točivý moment pro zadní nápravu vypočítává řídící jednotka. Jeho hodnota se upravuje změnou tlaku na spojkových talířích.
Dobrá rada na závěr: Jestliže máte rádi značku Škoda a hledáte nové či zánovní vozy této tuzemské značky, doporučujeme navštívit například stránky referenční vozy, předváděcí vozy nebo skladové vozy Škoda.