10 / 4 103

Nové Porsche 911 Cabriolet

10.1.2019 |  Štítky: Porsche | sportovní vozy

Šest týdnů po debutu kupé k sobě přitahuje pozornost Porsche 911 Cabriolet, které je připraveno pro sezonu jízdy s větrem ve vlasech.

Otevřená verze ikony sportovních vozů, která spouští dosud nevídaný „ohňostroj“ produktových novinek, připravených pro rok 2019, disponuje veškerými inovacemi kupé. Mezi specifická vylepšení kabrioletu patří nový hydraulický systém, který střechu otevře a zavře rychleji než dosud. Nový hydraulický systém zkracuje dobu otevření střechy na cca dvanáct sekund.

Porsche 911 Cabriolet bude uvedeno na trh nejprve ve verzích Carrera S s pohonem zadních kol a Carrera 4S s pohonem všech kol. Obě verze dosahují nejvyššího výkonu 331 kW. Přenos hnací síly zajišťuje nově vyvinutá osmistupňová dvouspojková převodovka. Carrera S zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 sekundy a může jet rychlostí až 306 km/h. Carrera 4S dosáhne nejvyšší rychlosti 304 km/h a zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,8 sekundy.

Vnější design navazuje na předchozí generace „devětsetjedenáctky“
Nový model 911 Cabriolet působí širším, sebevědomějším a celkově svalnatějším dojmem než předchůdce. Nad velkými koly s průměrem 20 palců vpředu a 21 palců vzadu se klenou širší blatníky. Verze s pohonem zadních kol přitom přebírají šířku karoserie dosavadních verzí s pohonem všech kol. Ve všech případech o 45 mm širší příď zaujme tradičním motivem předchozích generací modelu 911: dlouhým, dopředu protaženým víkem zavazadlového prostoru s markantním prolisem před čelním oknem. Oba prvky přední partii prodlužují a umocňují dynamický dojem.

Zádi dominuje výrazně širší, variabilně výsuvný spoiler a na okolní plochy navazující, ušlechtilý světelný pás. S výjimkou předního a zadního nárazníku jsou všechny vnější panely vyrobeny z hliníku.

Nově navržený interiér s jasnými liniemi
Interiér je charakterizován čistými a rovnými liniemi přístrojové desky, do níž jsou zapuštěny přístroje. Stejně jako u první „devětsetjedenáctky“ vyplňuje přístrojová deska celou šířku mezi dvěma horizontálními rovinami s motivem křídla. Kromě otáčkoměru s centrálním umístěním informují řidiče dva tenké displeje bez rámečku. Nyní 10,9“ centrální displej systému Porsche Communication Management (PCM) umožňuje rychlé ovládání.

Početné asistenční systémy zvyšují bezpečnost a komfort
Společnost Porsche vyvinula jako světovou novinku režim Wet Mode, dodávaný sériově. Tato funkce rozpoznává vodu na silnici, přizpůsobí těmto podmínkám činnost regulačních systémů a upozorní řidiče. Řidič pak může aktivovat tlačítkem nebo voličem jízdních režimů na volantu (paket Sport Chrono) nastavení pro maximální bezpečnost. Rovněž sériově dodávaný výstražný a brzdný asistent rozpoznává kamerou nebezpečí kolize s vozidly, chodci nebo cyklisty a v případě potřeby řidiče upozorní nebo dokonce zahájí nouzové brzdění. Sériovou výbavu kabrioletu rozšiřuje parkovací asistent včetně zadní kamery. Na přání je pro model 911 nabízen asistent nočního vidění s termovizní infračervenou kamerou, adaptivní tempomat s automatickým udržováním bezpečné vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla a funkcí Stop and Go, jakož i preventivní systém ochrany cestujících.

Porsche 911 Carrera S Cabriolet stojí v Německu od 134 405 EUR, 911 Carrera 4S Cabriolet od 142 259 EUR včetně DPH a specifické výbavy. Nové modely lze již objednávat.

máme 34 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků