10 / 4 138

Nové motory Peugeot Plug-in Hybrid

24.9.2018 |  Štítky: Peugeot | CNG | elektromobily

Zážitky z řízení vozů Peugeot se obohatí o nové režimy řízení, které oživí potěšení a pocity z jízdy.

Motor Hybrid rozšíří nabídku u modelu Peugeot 508 a motor Hybrid4 (pohon všech čtyř kol) u modelu Peugeot 3008. Výsledkem je komplexní svoboda.

Technologie Plug-in Hybrid 
Nabídka dobíjecích pohonů Hybrid a Hybrid4 je spojená s benzínovými motory. Tyto pohony využívají celou řadu vyspělých technologií, které se snadno kombinují. Benzínový spalovací motor byl upraven tak, že k sobě přibral startovací alternátor a specifický panel chlazení. Další novinkou je osmistupňová automatická převodovka e-EAT8, která je spojena s elektromotorem umístěným na přední nápravě. Zadní náprava je opatřena měničem a redukční převodovkou, aby bylo možné pohánět všechna čtyři kola. 

Účinné funkce pro nové potěšení z jízdy
Řidič může aktivovat funkci Brake, která vozidlu umožní zpomalovat bez sešlápnutí brzdového pedálu. Tato funkce navíc dobíjí baterii.
Funkce i-Booster se postará o zvýšení dojezdu v 100 % elektrickém režimu, a to pomocí brzdového systému.

Snadné a rychlé nabíjení baterie
Baterii je možné dobít za 8 hodin přes standardní zásuvku, za 4 hodiny prostřednictvím silnější zásuvky a dokonce za necelé 2 hodiny v případě použití systému Wallbox (v rámci volitelné výbavy).

Zážitek z řízení obohacený o nové pocity
Nové motory Peugeot Plug-in Hybrid poskytují spoustu jedinečných pocitů, a to zejména díky novým režimům řízení:
- ticho v 100 % elektrickém režimu ZERO EMISSION
- vzrušující výkon v režimu SPORT využívajícím všechny energie
- všestrannost režimu Hybrid
- lepší pohyblivost režimu 4WD (PEUGEOT 3008 HYbrid4)
- režim CONFORT spojující režim Hybrid a komfort řízeného odpružení (nový Peugeot 508 Hybrid)

U všech těchto režimů je v závislosti na úrovni nabití baterie možná 100% elektrická jízda.

Vzrušující řízení se systémem Peugeot i-Cockpit®​
Dotykový displej a digitální přístrojový panel byly přizpůsobeny tak, aby bylo řízení snadné a přirozené. Měřič výkonu nahrazuje otáčkoměr a tvoří jej části ECO (spotřeba energie), POWER (energické výkony) a CHARGE (ukazuje fáze rekuperace energie, zejména po sejmutí nohy z pedálu). Na obou stranách přístrojové desky jsou umístěny dva měřiče: jeden pro palivo, druhý pro elektrickou energii. Pod každým z měřičů je rovněž uvedený dojezd v kilometrech.

Konektivita My Peugeot
Nabíjení je nyní možné aktivovat na dálku, je možné zjistit průběh a stav nabíjení baterie, přednastavit teplotu ve voze nebo kdykoli a kdekoliv vyhodnotit spotřebu paliva nebo elektrické energie.

Peugeot 3008 GT HYbrid4: Vždy a všude​
Režim 4WD umožňuje dosáhnout lepší pohyblivosti na silnici nebo v obtížném terénu. Výsledkem je perfektní přilnavost: ať už na mokrých, bahnitých, zasněžených či klikatých silnicích. Výkon je rovnoměrně rozložen na všechna čtyři kola. Několik měsíců po uvedení verze Hybrid4 na trh bude tato verze doplněna verzí s pohonem dvou kol Hybrid.

Peugeot 508 a 508 SW Hybrid: vysoce účinné
Motor Hybrid používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě více vjemů. Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 se podařilo snížit náklady na používání vozu. Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor.

Na trhu se objeví na podzim roku 2019.

 

máme 34 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků