10 / 1 917

Nové edice Black Fire pro BMW X5 M a BMW X6 M

29.6.2017 |  Štítky: BMW



Dvě speciální edice jsou dalším svědectvím toho, že automobilka BMW nepřestává rozvíjet své mimořádně úspěšné tažení v kategoriích Sports Activity Vehicle (SAV) a Sports Activity Coupé (SAC). Od srpna 2017 budou oba tyto vozy k dispozici v provedení, které dává na odiv všechny přednosti BMW X5 M a BMW X6 M. Edice Back Fire kombinuje vzrušující design exteriéru a interiéru s exkluzivními prvky výbavy. To vše tato speciální edice propojuje s působivou jízdní dynamikou a zrychlením modelů BMW X5 M a BMW X6 M.

Působivý design.
Bez ohledu na druh povrchu vypadají speciální edice BMW X5 M Black Fire a BMW X6 M Black Fire perfektně. Už jen samotný odstín černého metalického laku Sapphire Black upoutá pozornost. Totéž lze říct o černé M masce chladiče ve tvaru ledvinek s černými lamelami. Jedná se o unikátní prvek edice Black Fire.
To stejné platí pro černá 21palcová kovaná M kola z lehkých slitin. Velká odlehčená kola s kombinovaným rozměrem pneumatik (10J x 21 vpředu a 11,5J x 21 vzadu) pomáhají při přenosu hnací síly motoru s technologiemi M TwinPower Turbo na vozovku. Dalším charakteristickým prvkem edice Black Fire jsou karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek. Zdůrazňují odlehčený design obou modelů a představují provázanost BMW X5 M a BMW X6 M se světem závodních vozů.

Motorsport také uvnitř.
Velký důraz na špičkovou kvalitu a exkluzivitu je kladen také uvnitř edicí BMW X5 M Black Fire a BMW X6 M Black Fire. Plně elektricky nastavitelná multifunkční M sedadla M s integrovanými opěrkami hlavy jsou součástí standardní výbavy a jsou kompletně čalouněna kombinací jemné černé a červené kůže Merino. Výraznou barevnou kombinaci podtrhují kontrastní červené švy kompletního koženého čalounění, zahrnujícího také středovou konzolu. Kvalita a barva stropního čalounění BMW Individual v antracitové barvě, které je dalším prvkem výbavy této speciální edice, skvěle ladí s prvotřídním koženým čalouněním. Obložení interiéru je vyvedeno v leskle černém provedení. Že nejde o obyčejný automobil, prozrazuje logo edicí X5 M Black Fire nebo X6 M Black Fire v pravém horním rohu leskle černé dekorační lišty přístrojové desky.
Stejně jako standardně dodávaný multifunkční kožený M volant s hliníkovými řadicími páčkami je volitelně a bez příplatku k dispozici také alcantarou potažený volant BMW M Performance se světle modrými koženými motorsport detaily. Navozuje nejen pocit závodů, ale také se vyznačuje atraktivním designem a díky alcantaře také extrémní přilnavostí za každé teploty. Je perfektně přizpůsoben působivým jízdním výkonům a dynamice každého BMW X5 M a BMW X6 M.

Výkon přenášený na silnici.
Oba modely nabízejí špičkový výkon 423 kW/575 k (kombinovaná spotřeba obou vozů: 11,1 l/100 km; kombinované emise CO2 obou vozů: 258 g/km) 4,4litrového osmiválcového motoru. Oba automobily zrychlují se standardně dodávanou 8stupňovou převodovkou M Steptronic z 0 na 100 km/h za pouhých 4,2 sekundy. Maximální točivý moment 750 Nm generuje působivý zátah v rozmezí 2200 až 5000 1/min. Systém pohonu všech kol xDrive upřednostňuje zadní nápravu, což zlepšuje agilitu BMW X5 M a BMW X6 M. Aktivní zadní diferenciál Dynamic Performance Control plynule rozděluje točivý moment mezi kola zadní nápravy.
V kombinaci s vynikajícími schopnostmi M brzdového systému s plovoucími kotouči, který vykazuje excelentní decelerační hodnoty, přesné dávkování, nízkou hmotnost a zvýšenou odolnost proti vadnutí, je vše nastaveno tak, aby si řidič mohl vychutnat agilní a dynamický styl jízdy. Nezaměnitelný zvuk přeplňovaného motoru M TwinPower Turbo proměňuje působivé výkony obou modelů také v aurální zážitek, čímž zprostředkovává extrémně emotivní jízdní zážitky. Stabilizační systém DSC řidičům umožňuje stiskem tlačítka přizpůsobit chování jejich BMW X5 M nebo BMW X6 M každé situaci a jejich individuálním preferencím. Zapnuté DSC přibrzďuje jednotlivá kola, čímž zabraňuje nedotáčivosti a přetáčivosti. Režim „MDM“ umožňuje větší prokluz kol, což znamená, že ambiciózní řidiči mohou předvádět mírné drifty. Deaktivace DSC dovoluje prozkoumat limity vozu na závodním okruhu a pomocí plynového pedálu dostat automobil do řízeného smyku.

Speciální edice budou v prodeji od srpna roku 2017.

Poznámka redakce: pokud jste fanouškem auto moto novinek, prohlédněte si nový online magazín Nové automobily v ČR.

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 29 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků