10 / 3 779

Nissan zajišťuje prostřednictvím svého certifikačního programu nejvyšší kvalitu karosářských prací

24.11.2017 |  Štítky: Nissan


 
Rozšíření sítě schválených karosáren v Evropě bude pokračovat i v roce 2018 s cílem překonat počet 1000 karosáren. Dosažení tohoto cíle usnadní přístup k optimálním opravám typu OEM, které řidiče zbaví starostí a minimalizují výdaje pojišťoven.
 
Na vysokou kvalitu dbá přísný certifikační program společnosti Nissan, který stojí na zavedení 122 pravidelně auditovaných standardů určených k optimalizaci procesu oprav.
 
Pro zajištění vysoké úrovně vyvinula automobilka Nissan podrobný program zlepšování práce karosáren s využitím ověřených postupů společnosti Nissan pro postupné zvyšování úrovní výkonnosti. Status každé certifikované karosárny je podmíněn plněním standardů, zavedením stanovených technologií oprav a dosažením úrovně odborných znalostí.
 
Certifikační program společnosti Nissan byl spuštěn v roce 2012, se záměrem zachovat po případné nehodě nebo poškození bezpečnost a integritu každého vozidla, které nese značku Nissan. Současné odhodlání společnosti Nissan rozšiřovat svou síť karosáren znamená, že dokáže svým zákazníkům poskytovat ještě dostupnější služby oprav typu OEM a zajistit trvalou spokojenost a kvalitu při opravách v rámci sítě Nissan. Pro pojišťovny se tím zvyšuje pravděpodobnost, že si u nich zákazník obnoví svou pojistku.
 
Jean-Christophe Mercier, viceprezident společnosti Nissan Europe pro poprodejní servis, uvedl: „Motivování hlavních hráčů na trhu oprav po nehodách, aby se podíleli na celoevropské síti opraven Nissan, přispěje k naplňování příslibu péče, který platí pro každý vůz Nissan na silnici.“
 
A dodal: „Nabízíme nejrychlejší a cenově nejvýhodnější cestu k opravě s využitím dílů a prací se zárukou. Tím se dramaticky snižuje potřeba sekundárních korektivních zásahů a v plném rozsahu je zachována integrita konstrukce a bezpečnostních systémů vozidla.“
 
Na vybraných evropských trzích byla do nabídky společnosti Nissan začleněna doplňková iniciativa k prevenci totálních škod. Eliminuje se tím mnoho nejdražších plnění, které musejí pojišťovny každý rok vyplácet, a zároveň se zajišťují ty nejvyšší možné standardy bezpečnosti a nejvhodnější varianta opravy pro dané vozidlo.
 
Jean-Christophe pokračuje: „Domníváme se, že nikdo nemá lepší předpoklady k prevenci totálních škod – s ohledem na technickou kompetenci, odborné znalosti a správu nákladů – než firma, která vůz vyrobila. Představuje to výraznou výhodu pro řidiče a pojišťovny využívající síť Nissan. Jsme přesvědčeni, že celoevropská síť Nissanu je podle všech kritérií nyní optimálním řešením pro trh s opravami a jeho zákazníky.“

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků