10 / 3 779

NISSAN ve své síti podpoří AUTO-LINK

21.8.2015 |  Štítky: Nissan

Na pátečním jednání s ředitelem společnosti AutoSystem s.r.o. potvrdili zástupci značky Nissan v ČR podporu aplikaci AUTO-LINK, která je nezbytná pro správný přenos dat nabízených nových vozů. AUTO-LINK je součástí platformy AUTOSYSTEM, která jako jediná v České republice zobrazuje automobily s garantovaným obsahem.
 

„Rozdíl, oproti běžně používaným internetovým platformám a inzertním webům spočívá v tom, že AUTO-LINK zpracovává data přímo z oficiálních zdrojů výrobců značek, zatímco běžné systémy na českém trhu mají „své“ číselníky, které jsou více či méně jen průnikem parametrů všech značek“, vysvětluje jednatel firmy AutoSystem s.r.o. Ing. Jiří Šochman.

Konkurenční výhoda platformy AUTOSYSTEM

Tato konkurenční výhoda posunula platformu AUTOSYSTEM na čelní pozici reprezentující nabídku nových automobilů na českém trhu. Díky aplikaci AUTO-LINK lze správně přenést každou značku. V současné době již takto zpracovává a nabízí své vozy několik desítek významných dealerů. Aktuálně probíhá fáze jednání s importéry za účelem sjednání rozsahu spolupráce v podpoře prodeje nových vozů, který aplikace AUTO-LINK a platforma AUTOSYSTEM nabízejí.

Nissan je tak další značkou, která oficiálně potvrdila spolupráci a doporučí ji i dalším oficiálním prodejcům ze své prodejní sítě. Současně byla doporučena a sjednána spolupráce i s firmou Orbinet, která spravuje webové stránky prodejců Nissan v ČR.
„Lze předpokládat, že do konce třetího čtvrtletí budeme schopni aktivovat správné přenosy pro většinu autorizovaných prodejců vozů značky Nissan,“ konstatuje Ing. Jan Mareš, obchodní ředitel společnosti AutoSystem.
Implementace se bude týkat i další aplikace AUTOKLIENT, která se stává součástí vnitřních informačních systémů prodejců a pomáhá jim zvyšovat objem úspěšně realizovaných obchodů tím, že optimalizuje postup ve vyřizování poptávek a usnadňuje komunikační proces. AUTOKLIENT navíc optimalizuje hodnotu vynakládaných prostředků, vyhodnocováním efektu jednotlivých zdrojů poptávek.

Z platformy AUTOSYSTEM je možné přenášet nabídku nových vozů, ale i ojetých vozů z portfolia prodejců na vlastní webové stránky dealera, importéra a všude tam, kde bude třetí strana schopna správná data přijmout. Pokud nebude možné na třetí straně správná data přijímat, lze nabídku zobrazovat v designu AUTOSYSTEM. Stejná podmínka platí i u inzertních webů, které v současné době nemají schopnost správná data přijímat.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků