10 / 1 917

Nissan upozorňuje: S rostoucím podílem vestavěných technologií vzrůstá i počet nekvalitních oprav čelního skla

15.12.2017 |  Štítky: Nissan


Podle nich vyžaduje v celé branži dodatečný zásah nejméně jedno z pěti opravených čelních skel. Důvodem je nekvalitně provedená oprava, případně nepřesná kalibrace bezpečnostní technologie v ploše skla. Do oprav a výměn se přímo na cestách pouštějí také pojízdní opraváři čelních skel.
 
Společnost Nissan je přesvědčena, že s ještě větší mírou využívání technologií podpory řidiče umístěných v čelním skle počet problematických zásahů ještě vzroste a negativně ovlivní výdaje pojišťoven i řidičů samotných.
 
Celoevropská síť servisů Nissan poskytuje rychlá a úsporná řešení, díky kterým je možné zajistit optimální technický stav předávaných opravených osobních i lehkých užitkových vozidel.
 
Nissan rovněž zlepšuje dostupnost vysoce kvalitních oprav a výměn. Služby poskytované majitelům vozů Nissan je možné rozšířit díky tomu, že většina servisů společnosti Nissan má k dispozici nejmodernější nástroje a proškolené zaměstnance.
 
Z hlediska konstrukce i bezpečnosti vozidel se moderní čelní skla stala velmi důležitým prvkem. Prosklená plocha totiž obsahuje mnoho kamer a snímačů, které slouží k ovládání inteligentních systémů podpory řidiče.
 
Pokud se jedná o vozy Nissan, patří sem například technologie nouzového brzdění, rozpoznávání dopravních značek, inteligentní tempomat, kontrola tepla a akustiky a prvky systému pro snímání světla a deště.
 
Nejnovější inovací v asistenčních technologiích Nissan je technologie ProPILOT. Tato technologie bude mít premiéru na jaře roku 2018 jako prvek výbavy nového Nissanu LEAF a nejprodávanějšího crossoveru Qashqai. Technologie ProPILOT spoléhá právě na kamery a snímače umístěné na čelním skle.
 
Kvůli kalibraci kamer a snímačů je u více než 40 % oprav nebo výměn čelního skla nutností technická odbornost. U devíti z deseti výměn čelního skla nárokovaných přes pojištění je z hlediska zachování integrity vozidla a bezpečnosti zákazníka zásadní, aby oprava i kalibrace proběhla správným způsobem, přesně a hned napoprvé.
 
Na vozidlech je mnohem více skla než kdy dříve. Průměrná zasklená plocha vozidel se od roku 2000 zvětšila o 15 %. Současně je však skla použitého na vozidlech méně. V zájmu úspor hmotnosti a tím i nižších emisí CO2 se totiž tloušťka skla v některých případech snížila na 4 mm.
  
Stav čelního skla se na všech evropských trzích stal povinně kontrolovanou položkou při každoroční bezpečnostní prohlídce vozidla. Mechanici servisní sítě společnosti Nissan jsou k provádění oprav nebo výměn pomocí správného vybavení plně kvalifikováni. Pohled pojišťoven pak říká, že kvalita opravy, systematičnost a efektivita mají vliv na spokojenost zákazníků a na cenu pojistky.
 
Jean-Christophe Mercier, viceprezident společnosti Nissan Europe pro poprodejní servis, uvedl: „Skla, která se používají v moderních vozidlech, plní významnou funkci. U vyspělých vozů jsou totiž zásadním faktorem správné funkce systémů inteligentní podpory řidiče. Takovým případem je i zcela nový Nissan LEAF a také crossover Qashqai. To ale také znamená, že opravy se kvůli tomu staly složitějšími.“
 
Dodal také: „Pro zákazníky i pojišťovny je důležité to, že díky vysoké kvalitě prováděných oprav zůstane zachována jak integrita, tak i bezpečnost vozidla. Tam, kde je to možné, se totiž před výměnou dává přednost právě opravě. Nejlepším způsobem, jak zajistit vysokou kvalitu opravy, je provést ji v rámci servisní sítě Nissan. Zaměstnanci této sítě jsou k opravám, výměnám a seřizování kalibrace veškerých technologií společnosti Nissan vybaveni a proškoleni.“
 
Jelikož důležitost čelního skla pro bezpečnost moderních vozidel a jejich celkový provoz se stále zvyšuje, rozšiřuje společnost Nissan rozsah a dostupnost své certifikované sítě. Cílem je zachování integrity každého vozidla se znakem Nissan – od prvního majitele napořád.
 
Společnost Nissan se zavazuje rozšiřovat svou certifikovanou síť za účelem poskytování ještě dostupnějších oprav s využitím originálních dílů. Cílem je zajistit bezpečnost každého vozidla Nissan na cestách. Od spuštění provozu se síť značně rozšířila a zákazníci tak stále více využívají její hodnoty a efektivity.

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 29 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků