10 / 3 744

Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League

12.9.2017 |  Štítky: Nissan



Legendární hráč Gareth Bale oslavil toto oznámení tím, že překvapil skupinu školáků v Madridu a naučil je, jak dát jeho věhlasný vítězný gól z finále proti Club Atlético de Madrid z roku 2014. 
 
Dohoda byla uzavřena před prvním zápasem UEFA Champions League v sezóně 2017/2018 a japonský automobilový výrobce se tak stává oficiálním partnerem až do sezóny 2020/2021 včetně.  UEFA Champions League je i nadále největší investicí společnosti Nissan do sponzoringu sportu a tato investice započala již se začátkem sezóny 2014/2015.
 
UEFA Champions League je trvale nejsledovanější každoroční sportovní soutěží na planetě a její televizní publikum čítá souhrnně přes 3,6 miliardy diváků za sezónu. Finále UEFA Champions League v roce 2017 přilákalo přes 160 milionů diváků z celého světa, což je více než jakákoli jiná každoroční sportovní událost, a tito diváci tak mohli být svědky zápasu mezi Real Madrid C.F. a Juventus F.C., ze kterého si Real Madrid odnesl svůj 12. mistrovský titul UEFA Champions League. 
 
„Vzrušující inovace je v jádru všeho, co společnost Nissan dělá, a naše spolupráce s nejúžasnějším sportovním kláním na planetě v průběhu uplynulých tří let k tomu bylo klíčem,“ řekl Roel de Vries, korporátní viceprezident a celosvětový marketingový ředitel společnosti Nissan. „Těší nás prodloužení této spolupráce na další tři sezóny a i nadále bude tato spolupráce v samém centru naší globální marketingové strategie. Díky této spolupráci jsme byli svědky ohromného úspěchu a dalšího zájmu, kterého se nám ze strany zákazníků dostalo.“
 
Jako součást nové dohody bude mít Nissan i nadále značná práva na zápasy UEFA Champions League a rovněž přístup k dalším exkluzivním právům, jako je předzápasový program Center Circle Carriers a pozápasový program Gól týdne UEFA Champions League, prezentované v rámci digitální propagace značky Nissan.
 
Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel společnosti UEFA Events SA, okomentoval dohodu následujícími slovy: „Těší náš, že naše spolupráce se společností Nissan bude pokračovat po velmi úspěšném prvním cyklu. Společnost Nissan se stala nedílnou součástí sponzorské rodiny a její přítomnost je nedocenitelná při propagaci naší soutěže na celosvětové úrovni. Atraktivita značky UEFA Champions League každým rokem postupně sílí a její platforma i nadále poskytuje vrcholovým značkám, jakou je i Nissan, příležitost spojit se a navázat pouto s fotbalovými fanoušky na celém světě.“
 
„Naše spolupráce s UEFA Champions League nám napomáhá v našem poslání stát se nejžádanější asijskou značkou v Evropě. Pro nadcházející roky máme připraven ambiciózní produktový plán podporovaný průlomovými technologiemi a možnost mít za partnera nejúžasnější světovou sportovní událost nám poskytuje dokonalou platformu umožňující emocionálně zapůsobit na naše diváky a posílit preference značky. Jsem nadšený tím, když vidím, jak inovativní naše spolupráce s organizací UEFA bude při vytváření vzrušujících zážitků pro fotbalové fanoušky,“ řekl Jean-Pierre Diernaz, viceprezident pro marketing společnosti Nissan Europe.
 
Partnerství s UEFA Champions League je dalším dokladem oddanosti společnosti Nissan nadšeným sportovním fanouškům a do této oddanosti patří také účast na mistrovství světa v kriketu žen i mužů, podpora skupiny City Football Group, kanadské fotbalové ligy, podpora Heismanovy nadace i Heismanovy trofeje.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků