10 / 960

Nejlepším PR manažerem roku 2016 mezi automobilkami byla zvolena Kateřina Jouglíčková ze společnosti KIA MOTORS CZECH

16.3.2017 |  Štítky: KIA

Anketa je pořádána společně s Klubem motoristických novinářů a Klubem motoristických publicistů, ve kterých  jsou sdruženi nejvýznamnější čeští automobiloví novináři. Z celkem 59 hlasujících 8 uvedlo, že nejlepší novinářský servis jim v roce 2016 poskytovala značka KIA, zastoupená právě Kateřinou Jouglíčkovou. Ta tak uspěla v konkurenci celkem 19 nominovaných manažerů, když získala 13,5 procenta hlasů.

Každý z novinářů měl možnost udělit pouze jeden hlas v kategoriích nejlepší novinářský servis, nejhorší PR servis a nejlepší novinářská akce pořádaná některým ze členů SDA. Novináři hlasovali písemně v průběhu prosince 2016 a ledna 2017. V tomto termínu se prostřednictvím obou novinářských klubů sešlo celkem 59 hlasů, na nichž bylo uvedeno 19 různých jmen. Sčítání hlasů probíhalo v únoru 2017 za účasti zástupců časopisu Automakers i obou zúčastněných novinářských klubů. Tím bylo zajištěno férové sčítání výsledků bez jakéhokoli prostoru pro manipulaci.

Vstřícnost a profesionalita
Kateřina Jouglíčková pracuje na pozici PR manažerky KIA MOTORS CZECH s.r.o. již od roku 2014, přičemž zastřešuje komunikaci importéra i dealerů. Zajišťuje kompletní servis pro novináře, od přípravy tiskových zpráv, přes organizaci akcí pro média, až po starost o novinářský vozový park. Podle hlasujících novinářů si ocenění zaslouží především kvůli dobré komunikaci, věcnosti jednání a vstřícnosti, spolehlivosti, ale i za dobrou přípravu testovacích automobilů.

„Ocenění PR manažer roku 2016 je opravdu nečekané a velmi si ho vážím. Dovolím si tímto poděkovat především jednomu konkrétnímu člověku, který mi před mnoha lety pomohl otevřít dveře do oboru Public Relations, a tím mi umožnil na takto významné oceněné dosáhnout. Úspěch by byl však poloviční nebýt skvělého týmu lidí, který v Kia okolo sebe mám,“ sdělila Kateřina Jouglíčková, PR Manager KIA MOTORS CZECH.

Působení ve značce KIA není pro Kateřinu Jouglíčkovou první zkušeností s automobilovým průmyslem. V minulosti působila 9 let v PR oddělení značky Toyota a od roku 2012 pak jako PR manažer v renomované agentuře Havas. Oboru Public Relations se tak věnuje již 15 let.

Poznámka redakce: pokud jste fanouškem auto moto novinek, prohlédněte si nový online magazín Nové automobily v ČR.

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 27 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků