10 / 3 779

Nejlepším PR manažerem roku 2016 mezi automobilkami byla zvolena Kateřina Jouglíčková ze společnosti KIA MOTORS CZECH

16.3.2017 |  Štítky: KIA

V prestižní anketě časopisu Automakers získala titul nejlepší PR manažerky mezi společnostmi sdruženými do Svazu dovozců automobilů (SDA) za rok 2016 Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH s.r.o..

Anketa je pořádána společně s Klubem motoristických novinářů a Klubem motoristických publicistů, ve kterých  jsou sdruženi nejvýznamnější čeští automobiloví novináři. Z celkem 59 hlasujících 8 uvedlo, že nejlepší novinářský servis jim v roce 2016 poskytovala značka KIA, zastoupená právě Kateřinou Jouglíčkovou. Ta tak uspěla v konkurenci celkem 19 nominovaných manažerů, když získala 13,5 procenta hlasů.

Každý z novinářů měl možnost udělit pouze jeden hlas v kategoriích nejlepší novinářský servis, nejhorší PR servis a nejlepší novinářská akce pořádaná některým ze členů SDA. Novináři hlasovali písemně v průběhu prosince 2016 a ledna 2017. V tomto termínu se prostřednictvím obou novinářských klubů sešlo celkem 59 hlasů, na nichž bylo uvedeno 19 různých jmen. Sčítání hlasů probíhalo v únoru 2017 za účasti zástupců časopisu Automakers i obou zúčastněných novinářských klubů. Tím bylo zajištěno férové sčítání výsledků bez jakéhokoli prostoru pro manipulaci.

Vstřícnost a profesionalita
Kateřina Jouglíčková pracuje na pozici PR manažerky KIA MOTORS CZECH s.r.o. již od roku 2014, přičemž zastřešuje komunikaci importéra i dealerů. Zajišťuje kompletní servis pro novináře, od přípravy tiskových zpráv, přes organizaci akcí pro média, až po starost o novinářský vozový park. Podle hlasujících novinářů si ocenění zaslouží především kvůli dobré komunikaci, věcnosti jednání a vstřícnosti, spolehlivosti, ale i za dobrou přípravu testovacích automobilů.

„Ocenění PR manažer roku 2016 je opravdu nečekané a velmi si ho vážím. Dovolím si tímto poděkovat především jednomu konkrétnímu člověku, který mi před mnoha lety pomohl otevřít dveře do oboru Public Relations, a tím mi umožnil na takto významné oceněné dosáhnout. Úspěch by byl však poloviční nebýt skvělého týmu lidí, který v Kia okolo sebe mám,“ sdělila Kateřina Jouglíčková, PR Manager KIA MOTORS CZECH.

Působení ve značce KIA není pro Kateřinu Jouglíčkovou první zkušeností s automobilovým průmyslem. V minulosti působila 9 let v PR oddělení značky Toyota a od roku 2012 pak jako PR manažer v renomované agentuře Havas. Oboru Public Relations se tak věnuje již 15 let.

Poznámka redakce: pokud jste fanouškem auto moto novinek, prohlédněte si nový online magazín Nové automobily v ČR.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků