10 / 4 103 další
MAZDA oslovena v rámci projektu nových vozů
Novinky > MAZDA oslovena v rámci projektu nových vozů
MAZDA je další značkou, která byla zástupci společnosti AutoSystem a.s. oslovena v rámci projektu podpory prodeje nových vozů v České republice. „Projekt podpory prodeje nových automobilů zahrnuje spolupráci a využití aktuálních aplikací. Značkám, zastoupeným na trhu v České republice, nabízíme on-line prezentaci automobilů a kampaní na portálu AUTOSYSTEM.CZ, který se jako jediný v Česku zaměřuje na nové vozy. Správný přenos obsahu a dat automobilů je zajišťován prostřednictvím aplikace AUTO-LINK, která také jako jediná v ČR, respektuje originální katalogy parametrů a výbav výrobců. Pro dealery a prodejce se stává nepostradatelnou již od roku 2012 fungující aplikace AUTOKLIENT, spravující realizaci obchodních případů a poptávek ze všech zdrojů“, vysvětluje ředitel společnosti Ing. Jiří Šochman význam projektu.
MAZDA patří dlouhodobě k synonymům kvality v oblasti prodeje nových vozů a to nejen ve spektru prodávaných aut, ale i v prodejním a servisním zázemí. MAZDA ví, jaké modely na českém trhu nabízet. Alternativou pro zákazníky se tak stávají modely: Mazda 2 v rodinných vozech, Mazda 3 v nižší střední třídě, Mazda 6 ve střední třídě a dále dva vozy z populární kategorie SUV: Nová Mazda CX-3 a Mazda CX-5. Legendární, nejprodávanější roadster, aktuálně Nová Mazda MX-5, reprezentuje sportovní třídu.
MAZDA, jako jediná na světě, posunula konstrukci a výrobu vozů o pořádný kus kupředu, díky nekonvenční TECHNOLOGII SKYACTIV. Výsledkem je nejvyšší kompresní poměr na světě, nové převodovky a lehká konstrukce. Nová řada vozů je maximálně úsporná a zároveň nabízí jedinečný zážitek z jízdy.
To jsou důvody, proč MAZDA bude i do budoucna součástí významných prodejců nejen v Evropě, ale i v Čechách.
Účast značky MAZDA v projektu podpory prodeje nových automobilů proto slibuje vzájemně výhodnou platformou jednak ve vztahu k potenciálním zákazníkům a jednak ve vztahu k vlastní prodejní síti z hlediska možnosti využívání všech moderních aplikací – AUTOSYSTEM, AUTOKLIENT, AUTO-LINK, AUTONEWSLETTER, o které se projekt opírá.
Zástupci AutoSystem a značky MAZDA se v průběhu ledna dohodli na potenciální spolupráci, která by měla být konkretizována začátkem března. Zástupci importéra získali přístupy do demoverzí AUTOKLIENT a AUTO-LINK pro bližší seznámení se s funkcemi jednotlivých aplikací. Využitím aplikace AUTOKLIENT v dealerské síti by importér získal přehled o obchodních případech dealera i z ostatních zdrojů a kompletní statistické údaje ke značce u daného dealera.
Byla řešena i spolupráce v rámci správy katalogu nových modelů, kdy by AutoSystem od importéra dostával informace pro přípravu katalogu modelů do AUTO-LINK a části „Aktuální modely“ v rámci AUTOSYSTEM.
Obě strany projednaly podmínky prezentace akcí a kampaní značky, využitím mediálních funkcí AUTOSYSTEM a AUTONEWSLETTER.
18.02.2016