10 / 4 004

Hyundai prezentuje pokrok v oblasti budoucí mobility

8.1.2019 |  Štítky: Hyundai | autonomní řízení | autonomní vozy

Společnost Hyundai Motor Company představila na veletrhu CES 2019 svůj plán pro budoucí mobilitu, která poskytne zákazníkům ještě vyšší úroveň svobody.

Vize značky Hyundai je založena na třech hlavních pilířích. Prvním z nich je pokrok v oblasti „otevřených inovací“. Dalšími významnými faktory jsou rovněž strategie společnosti, zaměřené na oblast elektrické mobility a získání globálního vedoucího postavení v oblasti síťově propojené mobility. Cílem je umožnit zákazníkům vytříbený životní styl ve společnosti, v níž budou veškeré aspekty života propojeny s mobilitou, a poskytnout jim tak skutečný automobil pro život.

„Style Set Free“, nový koncept individualizovaného designu vozidla značky Hyundai, vychází z budoucího pokroku v oblasti autonomní jízdy a umožňuje uživatelům kompletně individualizovat a vylepšovat prostředí pro cestování tak, aby vyhovovalo jejich životnímu stylu.

Hyundai využije data, vytvářená chytrými vozidly, ke spuštění otevřeného „ekosystému“, který umožní realizovat řadu subsystémů na základě informačních a komunikačních technologií. Vznikne tak strukturovaný tok veřejných dat, přenášených mezi vozidly a prostředím, v němž jsou vozidla provozována. Tím se vytvoří optimální podmínky pro široké uplatnění síťově propojených vozidel, a ještě více upevní vedoucí postavení značky Hyundai v oblasti budoucí mobility.

„Style Set Free“: individualizované elektromobily pro každého
Hyundai je přesvědčen o tom, že individualizovaná vozidla nebudou v éře autonomní jízdy luxusem, nýbrž nezbytností, odpovídající životnímu stylu zákazníků. Z tohoto přesvědčení vychází i koncept „Style Set Free“, jehož smyslem je individualizovat prostor uvnitř vozidla pro každého zákazníka. Tento koncept dává zákazníkům svobodu při výběru výchozího softwaru a hardwaru pro jejich vozidla a možnost průběžné aktualizace v závislosti na specifických potřebách.

Globální vůdčí postavení v oblasti síťově propojených vozidel
Hyundai je přesvědčen o tom, že konektivita by měla být využívána v každém automobilu, aby si každý řidič mohl užívat bezpečný a komfortní automobilový životní styl. Hyundai detailně naplánoval zákaznicky orientovaná řešení, která mohou pozitivně ovlivnit jejich životní styly prostřednictvím technologií, zaměřených na automobilovou konektivitu.

Přínosy inovativních technologií síťově propojených automobilů jsou zjevné. Hyundai sbíráním zettabytů dat z celého světa dokáže pro zákazníky vylepšovat zážitky z cestování a zajišťovat jim bezpečnost upozorňováním na stav vozovky a povětrnostní podmínky v reálném čase.

Technologie značky Hyundai pro síťově propojené automobily nabídne zákazníkům v budoucnosti rozsáhlou vnější konektivitu. Otevřená platforma umožní začlenit i nápady třetích stran pro ještě lepší využívání veřejně dostupných dat vozidel, poskytovaných značkou Hyundai.

Rozšiřování aktivit v oblasti „otevřených inovací“
Hyundai Motor Group v rámci své ambice využívat vyspělé technologie s umělou inteligencí a rozšiřovat svou globální síť pro výzkum umělé inteligence založil výzkumnou laboratoř AI Research Lab (AIR Lab) v Koreji a výzkumné centrum AI Research Center (AIR Center) v USA jako specializované organizace zaměřené na výzkum a vývoj umělé inteligence. Obě pracoviště se zabývají výzkumem umělé inteligence v oblastech počítačového vidění a strojového učení, což jsou zásadní prvky pro další vývoj technologií pro autonomní jízdu a robotiku.

„Design Your Own World“: interaktivní expozice na veletrhu CES 2019
Expozice láká návštěvníky útulně tvarovaným a futuristicky vybaveným interiérem, který poskytuje obrazy zážitků z cestování, jež přinese další vývoj elektrifikace vozidel a autonomní jízdy. V sofistikované atmosféře promítané digitální klipy poskytují jasnou představu o individualizovaných zážitcích, které přinese budoucí mobilita.

Veškeré nejnovější plody vývoje značky Hyundai byly představeny na její tiskové konferenci 7. ledna. Návštěvníci veletrhu CES se s nimi mohou osobně seznámit od 8. do 11. ledna 2019 na stánku č. 6329 v severní hale výstaviště v Las Vegas.

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků