10 / 4 108 další
Hyundai opět mezi nehodnotnějšími světovými značkami
Novinky > Hyundai opět mezi nehodnotnějšími světovými značkami
29.9.2017
Podle nejnovějších žebříčku Interbrands jí v celkovém hodnocení patří 35. příčka. Hodnota značky vzrostla na 13,2 miliardy USD, což představuje nárůst o 5,1% oproti předchozímu roku.
„Hyundai Motor má v plánu stát se symbolem životního stylu, a proto pracujeme na naší značce Modern Premium a vstupujeme do stále nových oblastí automobilismu, abychom zákazníkům umožnili poznat naši značku co nejlépe,“ uvedl Wonhong Cho, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Company.
Hyundai Motor loni prodal celosvětově 4,86 milionu aut a mezi automobilkami mu patří šesté místo před Audi, Nissan, Volkswagen a Porsche. Automobilka Škoda v hodnocení vůbec nefiguruje. Korejský výrobce tak od roku 2005 zaznamenal čtyřnásobný nárůst hodnoty značky, a to z 3,5 miliardy amerických dolarů na současnou rekordní hodnotu.
„Klíčovým prvkem udržitelného růstu značky Hyundai Motor byl a je jeho trvalý rozvoj vize budoucí mobility, a to i navzdory tvrdým tržním podmínkám," vysvětlil Mike Rocha, globální ředitel Interbrand.
Rozšíření produktové nabídky
Kromě udržení pozice na největších trzích posílil Hyundai Motor své globální produktové portfolio tím, že na trh uvedl nový kompaktní SUV Kona. Nový model získal v prvním měsíci od zahájení prodeje více než 10 000 předběžných objednávek a ukázal tak svůj potenciál v rychle se rozvíjejícím segmentu. Automobilka také uvedla model i30N, první model vysoce výkonné řady N. Nový vůz čerpá ze zkušeností Hyundai v automobilových soutěžích.
Do roku 2020 plánuje automobilka uvést na trh 15 ekologických vozidel, včetně již představeného IONIQ Electric a vozidla s palivovými články.
Značka s globálním vlivem
Značka s globálním vlivem
Hyundai postupně posiluje svou pozici díky dlouhodobému partnerství a sponzorství významných uměleckých instalací v Tate Modern (Londýn) a Los Angeles County Museum of Art (LACMA). Automobilka také otevřela největší Hyundai Motorstudio v Goyangu v Jižní Koreji, což je kulturní centrum, kde přímo komunikuje se zákazníky o inovačních tématech a budoucích technologiích.
Hyundai Motor předává svou filozofii Modern Premium prostřednictvím řady významných globálních marketingových kampaní. Během finále sezóny NFL přišla s kampaní "Lepší Super Bowl", která umožnila členům vojenské služby sledovat hru se svou rodinou prostřednictvím satelitní techniky a 360° kamer. Automobilka získala více než 41 milionů sledování a řadu pozitivních recenzí.
Úspěch zaznamenala také kampaň "Shackleton's Return", ve které vnuk legendárního polárního průzkumníka sir Ernesta Shackletona, zkoumal Antarktidu v sériově vyráběném voze Santa Fe. Během dvou měsíců od zahájení kampaně přesáhla 140 milionů zhlédnutí na YouTube, což je nejvyšší počet zobrazení automobilové kampaně.
Umístění Hyundai Motor za posledních 10 let (Interbrand)
Rok Celkové umístění Hodnota značky (miliardy $)
2017 35 13.2
2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2017 35 13.2
2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2017 Automobilové značky Top 10 (Interbrand)
Umístění Společnost Hodnota značky (miliardy $)
1 Toyota 50.3
2 Mercedes-Benz 47.8
3 BMW 41.5
4 Honda 22.7
5 Ford 13.6
6 Hyundai Motor 13.2
7 Audi 12.0
8 Nissan 11.5
9 Volkswagen 11.5
10 Porsche 10.1
1 Toyota 50.3
2 Mercedes-Benz 47.8
3 BMW 41.5
4 Honda 22.7
5 Ford 13.6
6 Hyundai Motor 13.2
7 Audi 12.0
8 Nissan 11.5
9 Volkswagen 11.5
10 Porsche 10.1
Pořadí značek Interbrand je vypočítáno pomocí finančních bilancí společností v kombinaci s marketingovými aktivitami a zároveň odráží potenciální zisk každé značky.