10 / 3 590

FORD využije všechny technologie AUTOSYSTEM

27.8.2015 |  Štítky: Ford

Další značkou, která využije všech technologií zaměřených na podporu prodeje nových automobilů, je Ford. Na pondělním jednání zastoupení značky Ford v České republice a firmy AutoSystem s.r.o., to potvrdili zástupci obou subjektů. Dealerská síť Ford tak bude využívat platformu AUTOSYSTEM včetně dalších aplikací AUTO-LINK a AUTOKLIENT.

Prodejní síť vozů Ford v České republice, prošla od roku 1990 postupnými změnami, které reagovaly na vývoj tržního prostředí v naší zemi. Dnes Ford využívá optimalizované prodejní a servisní sítě, která zajišťuje značce pozice mezi nejlepšími prodejci nových vozů v ČR. Přispívá k tomu řada organizačních, marketingových a obchodních nástrojů. Mezi hlavní patří jednotný systém prezentace, prostřednictvím správy internetových stránek prodejců společností Geronimo. Tato firma s mezinárodní působností spravuje webový prostor značky Ford ve většině zemí Evropy, včetně Česka. Nově se připravuje systém Ford Garant, který s pomocí stávající prodejní sítě zajistí distribuci a prodej atraktivních zánovních vozů této značky centralizací nabídky napříč kontinentem.
Právě pro stávající prodejní síť značky Ford a tvořící se nový prodejní kanál Ford Garant, bude platforma AUTOSYSTEM s aplikacemi AUTO-LINK a AUTOKLIENT základem pro nabídku a inzerci nových, předváděcích, referentských a krátkodobě jetých vozů značky Ford.

AUTO-LINK jako jediná technologie pro správný přenos obsahu dat vozů, pracuje s oficiálními zdroji přímo od výrobce značky. Tato data podle pravidel a právních předpisů zpracovává do podoby podle požadavku značky. Data zpracovaná technologií AUTO-LINK se uplatňují jak v objednávkovém systému prodejní sítě, tak v nabídkovém a inzertním procesu. Nabídka vozů daného prodejce je automaticky spravována pro vlastní webové stránky a pro importéra – navíc dle jednotného systému Geronimo. Automatická aktualizace je zabezpečena i v platformě AUTOSYSTEM, na které je garantován obsah prezentovaných vozů. AUTOSYSTEM, využívající pro přenos vozů aplikace AUTO-LINK, se tak stává reprezentativním systémem, který jako jediný v ČR zobrazuje správný obsah parametrů a výbav vozů, podle regulí výrobců.

Inzertní weby, které nedisponují naší technologií, mohou nabídku prodejců zobrazovat přenosy z AUTOSYSTEM podle z toho plynoucích podmínek,“ vysvětluje Ing. Jiří Šochman, jednatel a ředitel společnosti AutoSystem s.r.o.

Prodejci značky Ford mají současně k dispozici i další produkt firmy AutoSystem s.r.o. - AUTOKLIENTaplikaci určenou pro optimální zpracovávání a vyřizování získávaných poptávek. Větší prodejci Ford využívají tento nástroj již od roku 2013 a potvrzují její účel jako významný nástroj pro kontroling, řízení a realizaci obchodu.

„Spolupráce s další významnou značkou na našem trhu – značkou FORD – potvrzuje význam komplexu našich technologií AUTOSYSTEM, AUTO-LINK a AUTOKLIENT, v podpoře prodeje nových vozidel“, dodává Ing. Jiří Šochman.

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 32 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků