10 / 3 835

CUPRA posiluje svou digitální strategii pomocí virtuální platformy

5.11.2020 |  Štítky: Cupra

Značka CUPRA dnes představila strategii digitalizace, kterou bude realizovat ve všech svých obchodních oblastech.

Digitální strategie podpoří uvedení nových modelů CUPRA na trh. V úvodní fázi realizace uvedeného digitálního akčního plánu vytvořila automobilová značka virtuální platformu „CUPRA e-Garage na mysu Formentor“.

Online platforma, vyvinutá společně s barcelonským specialistou na multimediální komunikaci Mediapro Group a její společností Visyon poskytující inovativní služby, je atraktivním virtuálním prostorem, v němž si uživatelé mohou vytvořit svého vlastního avatara a vstupovat do interakce s ostatními lidmi pomocí hlasového spojení nebo chatu.

Tento digitální svět přebírá v nové podobě exkluzivní prostory značky CUPRA z celého světa a je virtuálně umístěn na ostrově, který inspiroval vznik Formentoru, prvního exkluzivního modelu značky. Uživatelé mohou libovolně prozkoumávat modely CUPRA a objevovat lifestylové kolekce i veškeré další obsahy týkající se značky. Součástí prostoru je také sál pro živé prezentace.

CUPRA je moderní značkou vytvořenou v 21. století a jako domorodec v digitálním světě se snaží využívat technologie k tomu, aby se lidé a emoce stali centrem její strategie. Cílem je vytvořit z této platformy místo pro setkávání fanoušků značky CUPRA, takže v budoucnosti bude přístupná pro všechny naše zákazníky z celého světa.

Vedoucí představitelé značky během interaktivní tiskové konference, která se uskutečnila na virtuální platformě, poprvé představili některé vzrušující projekty zahrnuté do digitální strategie. Vedoucí marketingu Ignasi Prieto řekl, že značka pracuje na vývoji platformy pro živé přenosy koncertů, na níž budou moci milovníci hudby vstupovat do interakce se svými oblíbenými umělci a užívat si exkluzivní příspěvky. Mezi další digitální zážitky, které CUPRA připravuje pro nadcházející měsíce, patří koprodukce televizního seriálu zaměřeného na vysokovýkonné automobily. Pořad se bude vysílat na video platformě poskytující služby podle přání uživatelů.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků