10 / 3 779

Byla zahájena aktivace aplikací AUTOKLIENT a AUTO-LINK pro další značku - FIAT

14.10.2015 |  Štítky: Fiat

FIAT informoval o připravovaných změnách, které proběhnou v nejbližším roce.
Připravuje se centrální produkt katalog pro správu skladových vozů, který do budoucna vyřadí stávající systémy a programy. Proto je nabídka společnosti AutoSystem implementovat aplikace AUTOKLIENT a AUTO-LINK pro FIAT zajímavá a aktuální.
   
Tento centrální produkt katalog však nebude řešit výstupy na třetí subjekty včetně inzertních webů. AUTO-LINK je proto vhodným řešením.
V současné době nemá FIAT centrální CRM s potřebnými funkcemi a právě AUTKLIENT nabízí požadovaný rozsah.
  
AUTO-LINK umožní napojení na centrální produkt katalog na stejném principu, jako nyní spravuje nové skladové vozy pomocí stávajících systémů. Možná bude i varianta přenosu skladových ojetých vozů do jednotlivých www stránek dealera a importéra.
 
Výhodou této varianty bude jednotná správa všech skladových vozů prodejce na jednom místě a jejím prostřednictvím i napojení na inzertní weby a tím zajištění aktuální a věcně správné inzerce ve všech výstupech.
  
Pro centrální CRM prodejců FIAT lze využít aplikaci AUTOKLIENT, která v průběhu příštího roku bude doplněna o modul „poprodejní servis“ a v druhé fázi o modul „marketing“. Prostřednictvím modulu „poprodejní servis“ bude možno sledovat zákazníky i po úspěšném a neúspěšném ukončení obchodního případu, se zákazníkem dál komunikovat nad dalšími službami (přezutí pneumatik, pojištění, servis, ND a doplňky a další). Modul „marketing“ bude sloužit k oslovení zákazníků s akčními nabídkami, magazíny atd.
  
Zástupci FIAT a AutoSystem se dohodli na koordinaci dalších kroků a postupů.
Aktuálně bude zahájena postupná implementace obou aplikací u autorizovaných prodejců FIAT v ČR. Tato centrální spolupráce zajistí dealerům lepší podmínky implementace, správy a využívání AUTO-LINK i AUTOKLIENT.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků