10 / 3 744

BMW Group zrychluje expanzi elektromobility.


BMW ​Group je při své akceleraci ve své elektrifikační strategii pro rok 2025 plně nabitá a zrychluje tempo svého programu pro rozšiřování elektromobility.

Společnost dříve oznámila, že do roku 2025 bude mít ve své nabídce celkem 25 elektrifikovaných modelů, avšak tohoto počtu dosáhne o dva roky dříve, již v roce 2023. Díky flexibilním architekturám vozidel pro plně elektrické, plug-in hybridní a spalovací motorové pohony je společnost schopna rychle reagovat na měnící se podmínky. Více než polovina z 25 avizovaných modelů bude plně elektrická. 

„V otázkách trvale udržitelné mobility řadíme další rychlost, a tak naši společnost udržíme ve vynikající pozici pro budoucnost: za poslední dva roky jsme důsledně přijímali řadu rozhodnutí, která nyní přinášíme na silnice. Do roku 2021 zdvojnásobíme ve srovnání s rokem 2019 prodeje našich elektrifikovaných vozidel,“ řekl Harald Krüger, předseda představenstva BMW AG, v úterý v Mnichově. „Již v roce 2023 nabídneme našim zákazníkům 25 elektrifikovaných vozidel, což je o dva roky dříve, než jsme původně plánovali. Očekáváme značně stoupající křivku jejich prodejů do roku 2025: každým rokem zaznamenají naše elektrifikované modely nárůst v průměru o 30 procent.“

Jako součást nového komunikačního formátu #NEXTGen představí BMW Group další generace mobility a další kroky v tomto ohledu. BMW Vision M NEXT je ukázkou dynamické budoucnosti značky BMW v podobě elektrifikovaného sportovního vozu. BMW Vision M NEXT se jednoznačně zaměřuje na zážitky svého řidiče z řízení. 

„Naše vize je jasná: udržitelná mobilita udržitelným způsobem. Stanovili jsme si cíl, že od roku 2020 budeme pro všechny naše lokality po celém světě nakupovat pouze elektřinu z obnovitelných zdrojů energie,“ řekl Krüger. „Plníme svoji společenskou odpovědnost ve všech jejích aspektech. Plně se zaměřujeme na bezemisní jízdu. Zároveň stojíme za naší odpovědností vůči našim zaměstnancům, akcionářům a investorům.“

BMW Group: průkopník elektromobility.
BMW Group je jako průkopník e-mobility již nyní předním dodavatelem elektrifikovaných vozidel. Do konce roku 2019 si společnost klade za cíl mít na silnicích více než půl milionu vozidel s plně elektrickým nebo plug-in hybridním pohonem. V následujících dvou letech bude mít společnost v nabídce pět sériově vyráběných čistě elektrických vozů: kromě BMW i3, jehož se až do dnešního dne prodalo více než 150 000 kusů, již letos začne v továrně v Oxfordu (GB) výroba plně elektrického MINI. Následovat bude v roce 2020 plně elektrické BMW iX3 z továrny Shenyang v Číně, v roce 2021 začne z továrny v německém Dingolfingu vyjíždět BMW iNEXT a BMW i4 z továrny v Mnichově.

Společně s plug-in hybridními modely má nyní BMW Group nejširší nabídku elektrifikovaných vozidel na trhu. Kromě plug-in hybridních verzí BMW řady 3BMW řady 7 a BMW X5 s prodlouženým elektrickým dojezdem jsme letos na autosalonu v Ženevě představili také plug-in hybridní BMW X3. O dva měsíce později se na Shanghai Auto Show uvedla zdokonalená plug-in hybridní prodloužená verze BMW X1, jež je učena výhradně pro lokální čínský trh. Letos v létě se představí také plug-in hybridní verze BMW řady 5BMW řady 2 Active Tourer s novou generací elektrické technologie a prodlouženým dojezdem. Tyto novinky budou v roce 2021 následovány plug-in hybridními modely BMW X1 a BMW řady 3 Touring. Tato rozmanitost koncepcí elektrifikovaných pohonů podtrhuje důležitost technologické otevřenosti na cestě k udržitelné mobilitě.

BMW eDrive Zones standardem pro plug-in hybridní modely od roku 2020.
Funkce BMW iDrive Zones umožní zvýšit efektivitu využívání plug-in hybridních modelů v bezemisních zónách měst. Tato funkce, která bude standardní výbavou plug-in hybridních modelů BMW od roku 2020, umožní prostřednictvím geolokace automaticky rozpoznat vjezd do takzvaných „zelených zón“ ve městech. Když vozidlo do jedné z těchto zón vjede, automaticky se přepne do čistě elektrického režimu. Tímto způsobem BMW připravuje pro plug-in hybridní modely půdu k tomu, aby dostaly stejná přístupová práva do zelených zón, jako mají plně elektrická vozidla. V nich se totiž chovají stejně.

Nový formát komunikace #NEXTGen.
S formátem „BMW Group #NEXTGen“ společnost zavádí nový přístup k prezentaci svých budoucích technologií, služeb a produktů. BMW Group pozvala mezinárodní novináře, analytiky a další zainteresované strany do budovy BMW Welt v Mnichově, kde jim představí šest světových premiér a dva mimořádně emotivní koncepční vozy. Program bude završen 26. června akcí Global Influencer Day.

Tímto způsobem BMW Group vytvořila vlastní nadstavbu svým stávajícím aktivitám na mezinárodních autosalonech a výstavách zaměřených na technologie budoucnosti. Kromě světových premiér nových modelů bude zvláštní pozornost věnována také nejnovějšímu technologickému vývoji ze všech oblastí D+ACES: Design, Autonomní řízení, Připojení, Elektrifikace, Služby.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků