10 / 3 779

BMW Connected na IAA 2017

11.9.2017 |  Štítky: BMW



Tato technologie je automaticky integrovaná a sladěná s individuálními potřebami jednotlivých uživatelů. Aktualizace ke čtvrtému čtvrtletí 2017 přináší mnoho dodatečných služeb, usnadňujících každodenní digitální život zejména se zaměřením na automobily BMW i. Nejnovější digitální služby a funkce se představí na autosalonu IAA ve Frankfurtu 2017, který se koná od 14. do 24. září 2017.

Digitální služby pro řidiče BMW i.
Služby vyvinuté speciálně pro BMW i jsou navržené tak, aby vycházely vstříc potřebám elektrické mobility. Elektřinou poháněný vůz je například zcela integrován do každodenního digitálního života svého majitele. Již nyní BMW Connected umožňuje rychlý přehled o relevantních údajích o vozidle (včetně dojezdu a dobíjení), a to na různých koncových zařízeních, jako jsou například chytré telefony nebo hodinky. Již brzy bude možné kromě stávajících možností kontrolovat stav vozu také prostřednictvím digitální asistentky Alexa nebo služeb vzdálené obsluhy Remote Services. Stačí jedno kliknutí a k dispozici jsou detailní informace o stavu jednotlivých dveří a oken, případně o nutnosti jejich zavření.

Další novou funkcí BMW Connected je BMW Digital Charging Service, umožňující vozidla nabíjet pomocí elektřiny z obnovitelných zdrojů a s minimálními náklady. BMW Digital Charging Service je integrováno do trhu s energiemi a jakmile je potřeba vozidlo nabít, automaticky vyhledá ideální čas pro ekonomické nebo ekologické nabíjení. Uživatel má také možnost kompletně integrovat do systému nabíjení vlastní solární systémy. Vždy je přitom zajištěno, aby byl vůz nabitý do předem stanoveného času odjezdu.

Zaměřeno na individualizaci.
Během pouhých 12 měsíců bylo BMW Connected, přinášející mnoho pokročilých služeb do vozidla, uvedeno na trh ve 29 zemích, kde vytváří zcela nové možnosti uvnitř i vně vozidla BMW. V červenci počet uživatelů BMW Connected překročil hranici jednoho milionu uživatelů.

Nová verze BMW Connected přinese několik zdokonalení umožňujících ještě více personalizace. Zásluhou platformy Open Mobility Cloud je možné po zadání identifikačních údajů vyvolat a použít vlastní zákaznické profily s individuálním nastavením pro různé funkce a současně je přenést i do jiného vozidla. To znamená, že když zákazník v budoucnu vymění svůj vůz, jeho přednastavené funkce a osobní nastavení může po zadání identifikačních údajů stále používat. Služby jsou proto nyní soustředěné ne kolem vozidla, ale kolem řidiče.

Jedním z příkladů zaměření na personalizaci je také schopnost BMW Connected učit se cíle cest. Systém rozpoznává adresu domova, stejně jako zaměstnání, a současně bere v potaz i zvyky uživatele při cestování. S novou verzí dochází k rozšíření této učící schopnosti. BMW Connected si například zapamatuje značky nejčastěji používaných čerpacích stanic a tuto informaci následně využívá v budoucnu při jejich hledání.

BMW Connected pomáhá každému řidiči BMW s individualizovanými poprodejními službami. Zákazník je například upozorněn na nadcházející servisní prohlídku, na trzích Velké Británie a USA si dokonce může termín návštěvy servisu domluvit přímo v aplikaci.

Připraveno je také propojení s BMW Financial Services, umožňujícími řidiči přístup k relevantním informacím o kontraktu a platbách. Tato funkce bude spuštěna nejdříve pro uživatele ve Francii a Velké Británii a následně také na dalších trzích.

Na řidiče je zaměřen rovněž nový design online obchodu BMW ConnectedDrive Store, umožňující nepřetržitou správu služeb, jako jsou například Online Entertainment, Real Time Traffic Information či služby vzdálené obsluhy Remote Services. Nový online obchod se službami je od července 2017 k dispozici pro zákazníky ve 24 zemích (na adrese www.bmw-connecteddrive.com) a vyznačuje se větší přehledností.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků