10 / 3 744

Automobilka Volvo Cars představuje novinku: značku M nabízející nový způsob mobility

4.7.2018 |  Štítky: Volvo

Prémiová automobilka Volvo Cars dnes představuje svou novou značku M, jejímž úkolem bude rozšířit možnosti globální mobility společnosti prostřednictvím spolehlivého programu, který na základě intuitivní aplikace zajistí zákazníkům přístup k vozům a službám dle jejich individuálních potřeb.

Tím to však nekončí. Program M se bude postupně učit znát potřeby, preference a zvyky svých uživatelů, což přispěje k navázání osobnějšího vztahu se zákazníky. Značka M zahájí svou činnost na jaře roku 2019 ve Švédsku a v USA.
 

„Společnost Volvo Cars se postupně stává více než jen automobilkou. Zjistili jsme, že spotřebitelům žijícím ve městě přestává tradiční způsob vlastnictví vozu vyhovovat. Značka M je součástí naší reakce na tuto situaci. Vydali jsme se na novou misi ve znamení ‚nezávislé mobility‘, v rámci níž se postupně vyvíjíme v poskytovatele přímých služeb pro zákazníky,“ prohlásil Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars.
 

Pod značkou M automobilka vyvíjí vlastní technologii disponující schopností učit se, která se bude zajímat o specifické potřeby uživatelů místo toho, aby je jen informovala o tom, kde si mohou vyzvednout vůz.
 

„Služby, které jsou v současné době na trhu dostupné, z velké části představují alternativy k taxi službě nebo k veřejné dopravě,“ uvedla generální ředitelka společnosti Volvo Car Mobility Bodil Erikssonová. „My se soustředíme spíše na způsob, jakým lidé svá vozidla využívají, což nás odlišuje od ostatních. Naším cílem je poskytnout přirozenou alternativu k této zkušenosti. To by našim zákazníkům mělo umožnit žít život dle svých vlastních podmínek, mít vůz vždy po ruce a maximálně využít drahocenný čas. V tomto směru vidíme příležitost nabídnout jim prémiový zážitek.“


„Mobilita v současné době prochází zásadní transformací a společnost Volvo Cars stojí v čele této proměny. Uvedením značky M si společnost Volvo Cars vytvoří nové zdroje příjmu a současně získá zásadní nástroj pro dosažení své ambice vybudovat si do poloviny příštího desetiletí přímý vztah s více než 5 miliony spotřebiteli,“ sdělil pan Samuelsson.

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků