10 / 3 779

Alfa Romeo Giulia od 10 650 Kč měsíčně

13.6.2019 |  Štítky: Alfa Romeo

S novou Giulií začíná psát Alfa Romeo další kapitolu své historie.

Již od svého založení přistupovala Alfa Romeo k výrobě svých vozů výjimečným a originálním způsobem. Sledovala jediný cíl, a sice soulad mezi stylem a vášní. Kombinace kultovního italského designu, nejmodernějších technologií a silné dynamické povahy bylo pramenem inspirace značky po celou její historii. Giulia získala maximální hodnocení Euro NCAP, přičemž v ochraně dospělého cestujícího dosáhla vynikajícího skóre 98 %.

EXTERIÉR
Design nové Giulie je čistý, bez výstřelků a krajností. Je velmi osobitý a vyznačuje se typickými rysy značky: ikonickou maskou ve tvaru trojlístku a agresivním designem kapoty a boků s výraznými blatníky. Rozsáhlé využití uhlíkového kompozitu pro střechu, kapotu, zadní spoiler nebo boční prahové nástavce propůjčuje Giulie závodního ducha. Architekturu vozu tvoří pohon zadních kol a dokonalé rozložení hmotnosti na nápravy, kokpit posunutý co nejvíce dozadu, dlouhá přední kapota a široká maska chladiče. Nic zde není nadbytečné. Vše je v nejčistším, nezaměnitelném duchu Alfy Romeo.

INTERIÉR
Giulia je maximálním vyjádřením tvůrčího přístupu k designu, který se vyznačuje optimální rovnováhou mezi potřebou člověka, přírodou a konstrukčními zákonitostmi. Interiér je minimalistický, využívá prvotřídní materiály jako uhlíkový kompozit a kůži a také technologie, které se podílejí

Detaily nové Giulie se v mnohém podobají těm, které nalezneme v supersportovních vozech. Ergonomická a ultralehká sedadla Sparco kombinují vyspělé technologie, špičkový komfort a příkladnou oporu těla. Volant s červeným startovacím tlačítkem je čalouněný vysoce kvalitní kůží. Ergonomické ovladače, infotelematika a pozice za volantem se podílejí na dokonalé symbióze řidiče a vozidla, a to s jediným cílem: dosáhnout naprosto precizní ovladatelnosti a jedinečného požitku z jízdy.

TECHNOLOGIE A BEZPEČNOST
Technologie nové Giulie byly vytvořené s cílem zvýšit výkon a poskytnout intenzivnější požitek z jízdy. Vztah člověka a stroje je zásadní filozofií všech inovací, které tak dokonale doplňují tělo, mysl a srdce řidiče.

Standardem všech verzí jsou systém varování před čelním nárazem (FCW) s autonomním nouzovým brzděním (AEB) a funkcí detekce chodců, sledování jízdních pruhů (LDW) a tempomat s omezovačem rychlosti. Nabídku bezpečnostních prvků doplňují monitoring mrtvého úhlu (BSM) s detekcí křížení dráhy za vozidlem a zadní couvací kamera s dynamickým naváděním.

U nové Giulie se ve světové premiéře představuje nový elektromechanický systém, který kombinuje systém kontroly stability a tradiční výkonné brzdy: integrovaný brzdový systém (IBS). Nejenže zaručuje významnou optimalizaci hmotnosti a snížení vibrací v brzdovém pedálu, ale i okamžitou odezvu. Tím zajišťuje rekordně krátkou brzdnou dráhu: ze stokilometrové rychlosti vůz zastaví na pouhých 38,5 metrech.

Nová Giulia využívá zcela novou generaci infotelematického systému s 6,5palcovým displejem s vysokým rozlišením, rozhraním Bluetooth, vstupem USB a ovládáním na volantu. Na přání lze vůz vybavit špičkovým infotelematickým systémem 8.8“ Connect 3D Nav s digitálním tunerem DAB a 7palcovým barevným TFT displejem mezi kontrolními ukazateli.

Nová Giulia má na výběr ze dvou motorů, oba přeplňované a celohliníkové, které kombinují výkon, účinnost a nepřekonatelnou rovnováhu. Zážehový motor 2.0 nabízí výkon 200 k a 8stupňovou automatickou převodovku. Vznětový motor 2.2 se vyznačuje výkonem 150- nebo 180 k a v obou případech nabízí volbu mezi manuální šestistupňovou nebo automatickou osmistupňovou převodovkou. S cílem poskytnout progresivní odezvu bez typického turboefektu pracuje turbodmychadlo i v nízkých otáčkách a poskytuje vysoký točivý moment.

DYNAMIKA A RWD
Návrat k pohonu zadních kol v kombinaci s přesným a přímým řízením představuje ultimativní syntézu sportovnosti a komfortu pro ryzí potěšení z jízdy. Kokpit je posunutý co nejblíže zadním poháněným kolům a vyvažuje vpředu umístěný celohliníkový motor a karbonový hnací hřídel. Veškerá síla se přenáší na silnici při optimálním rozložení hmotnosti na nápravy.

Nová Giulia je vybavena novým patentovaným uspořádáním zavěšení kol Alfa™ Link. Přední lichoběžníkové zavěšení s dvěma příčnými rameny udržuje přední kola v dokonale kolmé pozici vůči povrchu vozovky i v rychle projížděných zatáčkách, přispívá k přesnějšímu řízení a potlačuje nedotáčivost. Zadní čtyř a půl prvkové zavěšení je schopné poskytnout nejlepší ovladatelnost ve třídě (příčnou přilnavost) a současně i špičkový komfort.

Alfa™ DNA ovlivňuje parametry motoru a přizpůsobuje odezvu pedálu plynu, brzd, řízení, motoru a aktivního zavěšení Alfa™ Active Suspension (pokud je k dispozici) požadovanému jízdnímu stylu.

Uhlíkový kompozit pro hnací hřídel a hliník pro kapotu, dveře, motor, zavěšení kol a brzdy: díky precizní inženýrské práci dosahuje nová Giulia optimálního rozložení na nápravy. Tato řešení se promítají do vyšší účinnosti a lepší jízdní dynamiky. Výsledkem je výrazná úspora paliva a redukce emisí. 

Nová Giulia dosahuje součinitele odporu vzduchu Cd 0,25, a to díky velkému nasazení inženýrů při vývoji aerodynamiky a vyčerpávající práci v aerodynamickém tunelu. Ochrana podvozku a difuzor zlepšují proudění vzduchu pod vozidlem a řídí aerodynamiku v zadní části vozu, což přispívá k menšímu turbulentnímu proudění a větší dynamické účinnosti.

Servisní balíček Easy Care: 3 roky / 90.000 km.
Servisní plán navržený tak, aby byl jednoduchým způsobem rozpočtu pro servisní požadavky vašeho vozidla, což zajistí, že vaše vozidlo nikdy nezmešká životnost důležitého servisního intervalu a zaručuje vám maximální životnost vašeho vozidla.

  • Zahrnuje všechny díly, pracovní sílu a kapaliny potřebné k provedení předepsaného servisu pro vaše vozidlo.
  • Evropské pokrytí.
  • Záruka používání pouze originálních dílů u autorizovaných prodejců.
Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků