10 / 1 982

Nová auta za akční ceny
Nová auta v akci a zajímavé nabídky

Hledáte nová auta za akční ceny? Chcete ušetřit při koupi nového auta? Připravili jsme pro vás přehled zajímavých akcí, díky kterým si můžete pořídit nové auto za zajímavou cenu. Prohlédněte si akce, novinky a zajímavosti ze světa nových vozů a objevte nejlevnější nová auta!

Nissan GT-R 2017

Platnost akce: skončila
Štítky:
Nissan GT-R 2017, jenž si svou světovou premiéru odbyl na newyorském autosalonu letos v březnu, dostal vzrušující nový vzhled interiéru i exteriéru a dočkal se významných vylepšení jízdních vlastností v klíčových oblastech, mimo jiné včetně zesíleného podvozku a silnějšího motoru V6 o objemu 3,8 litru s 24 ventily a dvěma turbodmychadly.

Nový model GT-R je rovněž pohodlnější než kdy dříve a je mu vlastní elegance, jaká se v kategorii vysoce výkonných supersportů hledá jen těžko. Všechny tyto úpravy představují nejvýznamnější změny, kterými model od svého uvedení v roce 2007 prošel.

DESIGN

Exteriér 

Nové GT-R se pyšní zcela novým vnějším vzhledem, který mu propůjčuje nádech vytříbeného stylu – a to u automobilu , který je už tak považovaný za jeden z nejcharismatičtějších sportovních vozů na trhu. V přední části vozu zaujme přepracovaná kapota, přední nárazníky a světlomety pro denní svícení. Jedním z nejmodernějších prvků designu značky Nissan je nová mřížka chladiče s motivem znaku V v matné chromové úpravě. Výrazná mřížka chladiče má nyní větší rozměry pro intenzivnější obtékání vzduchu pro chlazení motoru bez dalšího zvyšování aerodynamického odporu. Její rafinovaný tvar plynule přechází do nové kapoty, která se vyznačuje zvýšenou konstrukční tuhostí.  Testy prokázaly, že nové provedení kapoty, které principiálně odstraňuje její deformace, značně zlepšuje aerodynamické vlastnosti přední části vozu ve vysokých rychlostech (nad 200 km/h). 

V podstatě skoro všechny vizuální změny vnějšku GT-R byly vedeny snahou zlepšit jeho aerodynamické vlastnosti, přesněji řečeno zvýšit aerodynamickou účinnost ve třech klíčových oblastech: generování přítlaku, snížení odporu vzduchu a zlepšení chlazení nejdůležitějších systémů vozidla. Cílem bylo maximalizovat chladicí průtok, a zároveň udržet pod kontrolou aerodynamický odpor (tzn. nezvýšit odpor vzduchu v určité oblasti vozidla v důsledku zlepšení chladicího výkonu / průtoku vzduchu v jiné části vozu).

Kromě nové mřížky chladiče a kapoty byl profil zakřivení přední části vozu pod spoilerem mírně rozšířen a o pár milimetrů snížen, aby se zvýšilo obtékání vzduchu po jeho spodním okraji. (Světlá výška byla zachována stejná jako u předchozího modelu.) Dále se úpravou tvarování okraje lišt dole na bocích vozu podařilo snížit množství vzduchu vtahovaného pod vůz, čímž se omezilo jeho nadzvedávání a zvýšila stabilita. Přepracovány byly také C-sloupky a jejich horní část je nyní tvarována tak, aby eliminovala tvorbu malých vírů a zajišťovala tak lepší vedení vzduchu.

Zadní část nového GT-R nadále charakterizují kultovní kulatá zadní světla, ale při bližším pohledu si všimnete difuzéru ve stříbrné úpravě a nových bočních větracích otvorů vedle čtyř výfukových trubic s titanovými koncovkami. Tyto výdechy vylepšují aerodynamické vlastnosti vozu. Také linie „pasu“, která odděluje spodní černou část od panelů karosérie, byla posazena výše, takže vůz vypadá širší a působí agresivněji. Oblast zadního nárazníku je nyní řešena stejně jako u modelu GT-R NISMO, což zlepšuje vedení vzduchu ve spodní části zádě vozu. Výsledkem je také menší interference mezi výfukovými plyny vycházejícími z výfuků a proudem vzduchu podél zadní strany nárazníku, což přispívá k lepšímu odvodu tepla. Nová stylová kovaná hliníková kola s vidlicovými paprsky vyráběná firmou RAYS byla přepracována speciálně pro GT-R 2017 a nabízejí lepší vyvážení kola, nižší hmotnost a vyšší pevnost a tuhost.

Interiér 

Interiér nového Nissanu GT-R, vyznačující se dokonalým řemeslným zpracováním, poskytuje dosud nepoznanou míru pohodlí, luxusu a každodenní praktické použitelnosti. Na první pohled je zřejmé, že nová kabina je luxusnější a honosnější. Nová palubní deska, překrytá jediným plátem volitelně dostupné kůže Nappa nejvyšší kvality, využívá horizontální uspořádání. Linie vedoucí od palubní desky ke středové konzole dodává řidiči za volantem pocit prostředí přizpůsobeného jeho potřebám. Celkovým výkonnostním parametrům vozu GT-R odpovídá i vrstva čalounění pod kůží. Čalounění obsahuje nový, tenčí materiál, což přispívá ke snížení celkové hmotnosti, ale stále si zachovává nejvyšší kvalitu textury. Dokonalé sešití kožených prvků v celé kabině je dílem mistra čalouníka.

Rozložení středové konzoly bylo optimalizováno a zjednodušeno. Počet přepínačů a tlačítek u integrované navigace a ovládání zvuku se snížil z 27 u předchozího modelu na pouhých 11 u modelu 2017. Ovládací prvky navigačního systému a obrazovka byly na přístrojovém panelu posunuty o něco níže, aby je mohli řidič i spolujezdec snáze ovládat a měli lepší výhled dopředu. Vylepšeno bylo také rozložení přepracovaného navigačního systému. Jeho otočné ovladače jsou nyní ze skutečné hliníkové slitiny, která nabízí lepší pocit z ovládání a jistější obsluhu. Zvětšená 8“ dotyková obrazovka má velké ikony, které umožňují uživateli snadno ovládat audiosystém, navigační systém, funkce hands-free a další prvky informačně-zábavního systému. Rozložení ikon lze plně přizpůsobit preferencím uživatele. Ovládání Display command control na středové konzole z uhlíkových vláken zajišťuje snadnou obsluhu bez nutnosti dotýkat se obrazovky, což je velmi praktické při jízdě za vysoké rychlosti. 

K dalším užitečným informačním funkcím patří oblíbený multifunkční ukazatel umožňující řidiči přizpůsobit si rozložení důležitých výkonnostních parametrů a informací o vozidle (včetně teploty chladicí kapaliny, teploty a tlaku motorového oleje, teploty a tlaku oleje převodovky, tlaku plnění turbodmychadla atd.). Řadicí páčky jsou nyní osazeny přímo na nově konstruovaný volant (nikoli na sloupek řízení), což řidiči dovoluje volit rychlostní stupně 6stupňové dvouspojkové převodovky, aniž by musel při zatáčení sundávat ruce z volantu.

Opěradla předních sedadel u modelů Premium a Pure s novým tvarováním polstrování z uretanové pěny pro jistější držení trupu nyní díky vyššímu pohodlí a lepší podpoře nabízejí luxusnější zážitek z jízdy. Výsledkem je menší podkluzování těla při divočejší jízdě a snížení únavy na dlouhých trasách. Díky nové konfiguraci nosných tyčí rámu opěradla dokázal konstruktérský tým snížit hmotnost opěradel, a zároveň omezit místa přítlaku na trup řidiče a spolujezdce, což jim dovoluje zaujmout při sezení uvolněnější pozici.

Pro více informací klikněte zde 

zdroj. http://www.newsroom.nissan-europe.com/

Reklama X
<<

máme 33 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 267 000 spokojených zákazníků